Pilnīgi visu mobilo saziņu tikai ar interneta palīdzību veic 1% «Bites» klientu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Neskatoties uz to, ka aizvien aktuālāk kļūst izmantot interneta iespējas - rakstīt, zvanīt, sūtīt bildes, video un pat raidīt tiešraides draugu pulkam, izmantojot internetu telefonā, mobilo sakaru operatora «Bite Latvija» («Bite») klientu vidū ir tikai 1% tādu, kas tiešām visu saziņu veic ar interneta palīdzību, nezvanot un nesūtot SMS, sacīja uzņēmuma Mārketinga vadītāja Diāna Šmite.

Šmite gan norādīja, ka tendences mobilo sakaru tirgū spēj mainīties galvu reibinošā ātrumā, tādēļ «Bite» uzmanīgi seko līdzi gan Latvijas, gan pasaules datiem un, ja kādu dienu veidosies pieprasījums mobilajiem operatoriem telefonā nodrošināt tikai mobilos datus bez zvaniem un SMS, «Bite» ir gatava pielāgot piedāvājumu klāstu.

«Tiem, kam jau šodien ir vēlme pēc tarifu plāna, kurā iekļauts tikai internets, var izvēlēties kādu no interneta tarifu plāniem, ko piedāvājam lietošanai planšetē vai «rūterī«. Tajos būs pieejams internets un, ja tomēr nepieciešams kādreiz veikt kādu zvanu vai nosūtīt SMS, maksa tiks aprēķināta, atbilstoši patērētajām vienībām,» piebilda «Bites» pārstāve.

«Starp citu, interesanti, ka, skatoties klientu paradumus, tie, kas lieto internetu telefonā ir pat aktīvāki zvanītāji par tiem, kas nelieto, un vidēji mēnesī norunā pat par stundu vairāk,» atklāja Šmite.

Jau vēstīts, ka 2015.gadā «Bite Latvija» apgrozījums bija 67,057 miljoni eiro, kas ir par 12,6% vairāk nekā 2014.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga par 15% un sasniedza 5,258 miljonus eiro. Uzņēmums pilnībā pieder Lietuvā reģistrētajam «Bite Lietuva».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu