Neskatoties uz to, ka aizvien aktuālāk kļūst izmantot interneta iespējas - rakstīt, zvanīt, sūtīt bildes, video un pat raidīt tiešraides draugu pulkam, izmantojot internetu telefonā, mobilo sakaru operatora «Bite Latvija» («Bite») klientu vidū ir tikai 1% tādu, kas tiešām visu saziņu veic ar interneta palīdzību, nezvanot un nesūtot SMS, sacīja uzņēmuma Mārketinga vadītāja Diāna Šmite.
Pilnīgi visu mobilo saziņu tikai ar interneta palīdzību veic 1% «Bites» klientu
Šmite gan norādīja, ka tendences mobilo sakaru tirgū spēj mainīties galvu reibinošā ātrumā, tādēļ «Bite» uzmanīgi seko līdzi gan Latvijas, gan pasaules datiem un, ja kādu dienu veidosies pieprasījums mobilajiem operatoriem telefonā nodrošināt tikai mobilos datus bez zvaniem un SMS, «Bite» ir gatava pielāgot piedāvājumu klāstu.
«Tiem, kam jau šodien ir vēlme pēc tarifu plāna, kurā iekļauts tikai internets, var izvēlēties kādu no interneta tarifu plāniem, ko piedāvājam lietošanai planšetē vai «rūterī«. Tajos būs pieejams internets un, ja tomēr nepieciešams kādreiz veikt kādu zvanu vai nosūtīt SMS, maksa tiks aprēķināta, atbilstoši patērētajām vienībām,» piebilda «Bites» pārstāve.
«Starp citu, interesanti, ka, skatoties klientu paradumus, tie, kas lieto internetu telefonā ir pat aktīvāki zvanītāji par tiem, kas nelieto, un vidēji mēnesī norunā pat par stundu vairāk,» atklāja Šmite.