«Twitter» sadarbībā ar «Bloomberg» piedāvās ziņu kanālu

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Paplašinot videopakalpojumu klāstu, mikroemuāru vietne «Twitter» sāks 24 stundu ziņu kanāla pārraidi partnerībā ar ziņu aģentūru «Bloomberg».

«Bloomberg Media» ģenerāldirektors Džastins Smits apstiprināja partnerību, «Twitter» ierakstā, solot vēlāk sniegt plašāku informāciju.

Laikraksts «Wall Street Journal», kas pirmais ziņoja par gaidāmo partnerību, vēstīja, ka «Bloomberg» ražos ziņas ekskluzīvi šim tiešsaistes kanālam, kas atšķirsies no «Bloomberg» televīzijas kanāla satura.

Jauno pakalpojumu plānots sākt šogad. Tas varētu kāpināt «Twitter» lietotāju bāzi, kas aug lēnāk nekā citiem sociālajiem tīkliem.

Pagājušajā nedēļā publicētie rezultāti liecina, ka pirmajā ceturksnī «Twitter» ieņēmumi samazinājās, neskatoties uz to, ka lietotāju bāze mēnesī gada izteiksmē pieauga par 14%, sasniedzot 328 miljonus.

«Twitter» jau piedāvā atsevišķu ziņu tiešraides sadarbībā ar straumēšanas lietotni «Cheddar».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu