Pēc IT sistēmu modernizācijas ar Swedbank Smart-ID varēs autorizēties arī telefoniski

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BNS foto

Naktī uz 11.maiju no plkst. 00:00 līdz 06:00 notiks ikmēneša IT uzlabojumu ieviešana Swedbank sistēmās, kā rezultātā iespējami pārtraukumi Swedbank karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā.

Piemēram, tiks ieviesti nākamie pilnveidojumi Smart-ID darbībā. Turpmāk Smart-ID lietotāji varēs autorizēties ne tikai Swedbank internetbankā un mobilajā lietotnē, bet arī zvanot bankai. Turklāt klienti, kuriem ir vairāki aktīvi Smart-ID konti, varēs veikt maksājumus daudz ātrāk un vairs nevajadzēs izvēlēties Smart-ID iekārtu manuāli, jo maksājuma apstiprināšana notiks tajā pašā ierīcē, ar ko notika pieslēgšanās. Savukārt uzņēmumu vadītāji varēs administrēt lietotājus internetbankā ar Smart-ID.

Smart-ID ir jauns veids, kā pieslēgties Swedbank internetbankai vai mobilajai lietotnei un turpmāk arī Konsultāciju centram pa tālruni. Tā ir atsevišķa mobilā lietotne, kuras lietošanai jāizveido tikai divi PIN kodi. Šonedēļ Smart-ID sāk izmantot jau 50 000. bankas klients, savukārt transakciju apjoms sasniedza 1 miljonu.

Regulārie sistēmu uzturēšanas darbi tiek veikti naktīs, lai minimizētu neērtību iespējamību. Šādi darbi tiek veikti regulāri, uzturot un pastāvīgi attīstot Swedbank IT sistēmu un mūsdienīgus pakalpojumus klientiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu