«Facebook» sola uzsvērt «uzticības cienīgas» ziņas

LETA/AP
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Sociālā tīkla uzņēmums «Facebook» piektdien paziņoja par vēl vienu algoritmu lietotājiem rādāmo ziņu izvēlē, solot noteikt to prioritāti, pamatojoties uz aptaujām par to, cik «uzticības cienīgas» ir šīs ziņas.

Kompānija bloga paziņojumā un sociālajā tīklā ievietotā «Facebook» vadītāja Marka Cukerberga paziņojumā pavēstīja, ka tā aptaujā lietotājus par to, cik labi viņi pazīst ziņu avotus un cik ļoti tiem uzticas.

Šo aptauju dati ietekmēs to, ko «Facebook» lietotāji redzēs šajā sociālajā tīklā.

«Facebook» pagājušajā nedēļā paziņoja, ka mēģinās rādīt lietotājiem mazāk paziņojumu no izdevējiem, uzņēmumiem un slavenībām, bet vairāk – no viņu draugiem un tuviniekiem. Cukerbergs piektdien pavēstīja, ka šādas politikas dēļ ziņu īpatsvars lietotājiem redzamo paziņojumu plūsmā samazināsies no pašreizējiem 5% līdz 4%.

Izmaiņas tiek veiktas, «Facebook» mēģinot tikt galā ar viltus ziņām uz savas platformas un ar saturu, kas saistīts ar Krieviju un kura mērķis bijis ietekmēt ASV prezidenta vēlēšanas 2016.gadā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu