"Viasat" – tas nav godīgi! (601)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Flickr/gothopotam

Par "Viasat" satelīttelevīzijas pakalpojumiem teikts diezgan skarbu vārdu. Tam jāpievieno arī attieksme pret klientu – nebūt ne labākā. Tikai reklāmās viss skan skaisti un pārliecinoši.

Uzmanieties no "Viasat"! Šis brīdinājums no personīgās pieredzes. Man bija 2 gadus uzspiestais līgums, kura ikmēneša samaksas summa līguma otrajā pusē izauga divkārt. Firma pamatoja, ka valstī viss kļūst dārgāks, sākusies krīze, tāpēc paaugstina cenas. Kad minēju, ka arī klientus skar šī pat krīze un pie samazinātiem ienākumiem nevaru maksāt augstāku likmi, atbilde bija: lasiet līgumu, nemaksāsiet, būs sankcijas, piedzīsim soda naudu līdz pat līguma beigu termiņam. Atlika maksāt. Pagājušā gada decembra beigās pienāca ilgi gaidītais līguma beigu termiņš. Līgumā teikts, ka "Viasat" telefoniski jābrīdina par līguma pārtraukšanu 30 dienas iepriekš, citādi, nedod Dievs, līgums turpināsies ar jaunu spēku. Taču izrādās, ka ar telefonu sakariem Viasatam ir sava viltība. Tā vietā, lai operatore nekavējoties zvanītāju savienotu ar prasīto dienestu, klausulē rāmā balsī auto atbildētājs stāsta, kura poga jāspiež tādā gadījumā un kura citā. Un, kad esi nospiedis pogu “savā gadījumā”, tad seko norādes, kura poga būs jāspiež “nākamajā gadījumā”. Man gan šķiet, ja mana izvēle kristu uz jauna abonenta pieteikšanos, atbilde sekotu nekavējoties. Mana izvēle bija pretējais, par to autoinformators: “Gaidiet! Visi operatori aizņemti!”

Tikai tad, kad saņēmu Lattelekoma paaugstināto sarunu rēķinu, izrādījās, ka pirmajā reizē esmu veltīgi nogaidījis 7 minūtes, otrajā 11, tikai trešajā reizē gaidīšana bijusi mazāka. Es tiešām nezināju, ka "Viasat" saviem klientiem nav nodrošinājis bezmaksas zvanīšanu, tātad, pat tad, ja klientam jāsūdzas par sliktu apkalpošanu, par zvanu jāmaksā pašam klientam. Tas tagad jāņem vērā katram, kas negrib tērēties.

Vai ir vēl citādi kontakti ar "Viasat"? Pasta adrese – abonentu kastīte. Tur tad arī  norādīts sūtīt abonenta kartiņu, līgumu nepagarinot. Līgums man beidzās 29.decembrī. Lai būtu drošāk, kartiņu izsūtīju jau 28.decembrī. Kā uz abonenta kastītes adresi rakstīsi ierakstītu vēstuli? Kastītē "Viasat" darbinieks taču nesēž. Un tomēr pastā pieprasīju tieši šādu sūtījuma veidu, par ko arī saņēmu kvīti. Labi vien bija, jo janvārī ar izbrīnu secināju, ka no mana bankas konta "Viasat" atkal atskaitījis naudas summu. Pēc garu garās zvanīšanas darbinieks atrada, ka man ir uzlikta soda nauda par kartes nenosūtīšanu laikā! Te jāiestarpina, ka arī citi ir līdzīgi “iekrituši” un neesošo soda naudu maksājuši, bet man taču bija pasta kvīts ar skaidri saredzamu datumu! Par to "Viasat" darbiniece apmulsa un devās noskaidrot. Gaidīju, kaut gan zināju, ka par telefonu maksātājs atkal būšu es, nevis "Viasat", kura vaina tā neapšaubāmi ir. Jā, darbinieks apstiprināja: neesam apskatījuši pasta zīmogu, sods nepienācās, rakstiet iesniegumu, sodu atmaksāsim!  Protams, nekavējoties uzrakstīju vēstuli un nosūtīju uz nelaimīgo pasta kastīti. Reakcijas nekādas. Tad pretenziju rakstīju "Viasat" mājas lapā, kur paredzēta vieta “Kontakti”. Pēc kāda laika saņēmu atbildi, ka nauda tiks atskaitīta nākamās nedēļas laikā. Nedēļa pagāja, protams, nekā nebija. Atkārtoju vēlreiz šo pašu procedūru. Tā pati atbilde: nauda tiks pārskaitīta sekojošās nedēļas laikā. Atkal nedēļa ir pagājusi. Protams, naudiņas nav...

Nevienam neieteiktu izvēlēties "Viasat" pakalpojumu tagad, kad sākusi darboties virszemes digitālā. Teicams attēls, pietiekami papildus programmu – par 3,50! Pats ērtākais – nekādas antenas uz jumta, kas ziemā jātīra no pielipuša sniega un vasarā ko traucē lielāks lietus, pārtraucot pārraides. Un nav arī pazemojošā līguma, kas sagādā tik daudz neērtības! "Viasat" savus klientus neciena.

Komentāri (601)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu