Eksperts: digitālie rīki nomainīs parastos datorus


 

« iepriekšējais 1 2

  1. Jomba 2012. g. 4. janvārī, 16:06

    Kopš gadu atpakaļ nopirku HTC Desire HD viedtelefonu, mans portatīvais dators stāv noputējis kaktā, tā ka varu tam piekrist

  2. :))) 2012. g. 2. janvārī, 12:00

    kāds var normālā valodā uzrakstīt, kas ir mākoņpakalpojums???

  3. hizz 2012. g. 2. janvārī, 08:43

    Mākoņpakaļas pakalpojumi strādā tikai pie ātra interneta, kas daudz viet Latvijā vispār nav pieejams.

  4. Fufel Gaļimovič 2012. g. 1. janvārī, 21:18

    nu tad jau drīz digitālais rīks noimainīs manu rīku...:(

  5. c 2012. g. 1. janvārī, 17:30

    mēdiji potē smadzenēs neīstu ilūziju.

  6. skepse 2012. g. 1. janvārī, 16:53

    Un tad kad tas viss sāks plīst,jukt,brukt un lūzt......

  7. Goga 2012. g. 1. janvārī, 14:29

    Planšete ir pilnīgi bezjēdzīga, jo tai nav pogu. Es, piemēram, rakstu neskatoties uz klaviatūru un ar planšeti tas nav iespējams.

  8. ss 2012. g. 1. janvārī, 08:20

    No visa raksta vēlos izvilkt parastu patiesību "Man nevajadzēja internetu uz ielas, kamēr tas nebija tik pieejams kā uz iPhone. Es neuzskatīju, ka man vajag karti, GPS, Twitter, YouTube, receptes, spēles, kalendārus, mākoņu satelītus, interneta radio – neko no tā man nevajadzēja, bet šodien es to visu aktīvi izmantoju. Gan mājās, gan darbā, gan pa ceļam. Man to nevajadzēja tikai tapēc, ka tas nebija pieejams."

    Zinu, ka varbūt ir cilvēki, kuri joprojām lieto Nokia 3310, taču es personīgi, jau kopš sava pirmā smart phone nevaru vairs bez tā iztēloties savu dzīvi. Nē, ok, es varu, ja runājam bez fanātisma, taču ir skaidrs, ka tad manā ikdienā viss notiktu lēnāk un ne tik komfortabli. Bet kāds nu tur smart phone...galu galā, vēl salīdzinoši nesen cilvēki nelietoja NEKĀDUS mobilos telefonus un arī bija dzīvi. Savukārt šodien tikai retais var bez telefona izturēt savu dienu, jo vienmēr kaut ko vajag - sākot no elementāras zvanīšanas beidzot ar internetu un visām aplikācijām. Tādēļ, aicinu savus muļķīgos "man neko dzīvē nevajag, tāpat labi" un "lielais galda dators, kuru es izmantoju tikai internetam man būs mūžīgi un nekad nepirkšu planšeti" (protams, tas neattiecas uz tiem, kuri izmanto to nopietnam darbam) komentārus ierāmēt pie sienas, atcerēsieties kad stāvēsiet veikalā pie kases un maksāsiet par planšeti. :P

  9. Aa » ss 2012. g. 1. janvārī, 12:17

    nu ,tā nu nav,ka tev to visu jepezdroniku dikti vajag, tev tā ir tikai iestāstīts. ērtības arī ir visai relatīvas, toties uz tevi pelna un tevi ļoti labi izseko/kontrolē, un tu pats labprātīgi tam pakļaujies.

  10. khe » ss 2012. g. 1. janvārī, 12:19

    vismaz nebūtu ipēdu pieminējis.

  11. boa » ss 2012. g. 1. janvārī, 13:52

    Tur jau tā lieta, ka komentāru drukāšanai vajag tikai kādu smartfonu ar interneta pieslēgumu, bet nopietnākām lietām labāk ir liels ekrāns, ko somā neieliksi. Savukārt, ja līdzi nestaipi lielu ekrānu, tad kāpēc tam lielajam ekrānam mājās nebūt komplektā ar visu to stacionāro labumu komplektu, ko tam var pielikt?
    Līdzi vēl ir ērti staipīt kādu Kindle, bet tas ir specifisks rīks.

  12. muahahaa » ss 2012. g. 1. janvārī, 14:00

    Un es varu "ekspertēt", ka nākotnes saziņas līdzeklis būs kāds "komunikators", kam būs ekrāniņš vienai acij kā brillēm un caur internetu varēs darboties ar aparātiņu, kas būs piestiprināts tuvu galvai un interpretēs smadzeņu darbību.

  13. ss 2012. g. 1. janvārī, 08:11

    Heei, daži gan te prot kult sviestu. 100% skaidrs, ka pēc pāris gadiem vidējais datora lietotājs lietos tieši planšetdatoru un nevis parasto "galda" datoru. Runa nav par profesionālu darbu, bet ja cilvēkam dators ir vajadzīgs pārsvarā internetam (un lielai daļai tā ir), tad nav nepieciešams kaut kas tik milzīgs un grūti pārvietojams.
    Bet jebkurā gadījumā, lai tukši nerunātu, iesaku izlasīt Reiņa Traidās rakstu par šo tēmu, jo viņš ar datoru STRĀDĀ, nevis tikai raksta muļķīgus komentārus TVNET'ā par lietām, par kurām neko nezina, kā te lielākā daļa - reinistraidas.lv
    Un piekrītu, ka sēdēsiet un drukāsiet savus komentārus no planšetēm, pēc 5 gadiem. :) Redz, kādreiz arī bruka virsū par uzskatu, ka Zeme ir apaļa un domāja, ka tā ir plakana. Daiena Kītone stāsīja, ka kad pirms 30 gadiem satika Stīvu Džobsu un viss par ko viņš runāja bija tas, ka visiem mājās būs datori arī uzskatīja viņu par jocīgu čali kuram mazliet aizbraucis jumts.

  14. ss » ss 2012. g. 1. janvārī, 08:11

    Paldies TVNET, par iespēju ielikt linkus. :*
    Tātad, te - http: // reinistraidas.lv/raksti/2010/11/04/ipad/

  15. hihi » ss 2012. g. 1. janvārī, 13:45

    Es, piemēram, ne tikai rakstu, bet darbojos ar attēliem. Mani interesē māksla. Tas man ir vaļasprieks.
    Pastāsti kā planšetniekā var izvērst bildi kaut vai uz 21 collu?

  16. gudrinieks 2012. g. 1. janvārī, 01:36

    jagaida kad bus ari veiktspeja ka normalam quad core ar 2gb videokarti tad jau varetu padomat :)

  17. :D 2011. g. 31. decembrī, 21:50

    kaa tad

  18. Tā jau ir.. 2011. g. 31. decembrī, 20:13

    Labi jau skan, bet gribu redzēt kādu manu grāmatvedi, kurš bilanci mākoņotu, velkot ar pirkstu, pa planšeti, jeb taisītu projekta darba rasējumus ar mītnes vietu uz māķoņa maliņas. Nav ne loģiski, ne droši, jo atnāks sliktais puisis un pielabos ciparus, vai zīmējumu un māja sagāzīsies. Var jau liet ūdeni, bet tas nav profesionālam darbam un neatbilst arī drošības normām. Nopietnās vietās, pat datorus nelēdz tīklā, lai nekāds fušieris nenotiktu ar datu drošību, bet te pareģo pilnīgu pornogrāfiju un publisko pieeju visiem, kas spēji atkost paroles un aiz gara laika, var pa jūsu kontu padarboties, kā Karlsons kurš dzīvoja uz jumta un bija pats labākais datoru speciālists tūlīt aiz Bokas jaunkndzes...

  19. Aa » Tā jau ir.. 2012. g. 1. janvārī, 12:23

    tieši tā, noliec uz mākoņa maliņas visu savus garadarbus un pēc tam mēģini nebrīnīties, ka tavas idejas jau patentējis kāds amurikānis resns.

  20. ha 2011. g. 31. decembrī, 17:57

    Gadus 10-15 atpakaļ centās iestāstīt, ka mūsu nākotne esot "datoros-termināļos", kuri visas programmas ielādē caur tīklu no programmu ražotājiem.
    Tādi "eksperti" patiesībā nav nekas cits kā valdības un korporāciju "miklo" kontroles sapnīšu bīdītāji.

  21. Meyoume 2011. g. 31. decembrī, 17:41

    NEKAD NENOMAINĪS!

  22. ab1979 » Meyoume 2011. g. 31. decembrī, 17:51

    Pareizi. nekad nenomainis.

  23. Reptils86_LV 2011. g. 31. decembrī, 15:06

    ha ha ha ieliec man digitala ierice 23 collu Full HD 120Hz monitoru un AMD Radeon HD 7970. SSD RAID0 Masiva un taks frekvenci procim i7-3960X 4.5 Ghz un All in Razer :D ;D :D :D luk kur tev atbilde par stacionariem kompjiem un tikai del geimiem(profesonalam vajadzibam) vinjiem vel kads muzs ir. Vienigi kas var but mazliet izspiedis tas bus optiskie proci un plates

  24. AAA111 » Reptils86_LV 2011. g. 31. decembrī, 15:11

    labs koments, sito vajag iecelt par ekspertu, nirga rauj par TVNET ekspertu :D

  25. thefu » Reptils86_LV 2011. g. 31. decembrī, 17:32

    tadi parametri nav domati geimoshanai bet drizak 3d vai video apstradei..
    ja tadus datorus perk prieksh geimoshanas, tad drizak lai izraditos, gluzhi taada kaa meeriishanaas ar kreeninjiem, jo speelees vairak pa 4kodoliem nemaz nevar izmantot un ar 120ls videni un 8gb rama pietiek battlefield3 uz 1080p max grafikas...

  26. Jāpiebalso Reptilim » Reptils86_LV 2011. g. 31. decembrī, 17:39

    Man labāk patīk 27' monitors spēlēm.
    Citas lietas, kā darbs ar grafiku arī uz tāda ir ērtāks.
    Man patīk komforts, kuru netaisos upurēt neviena cita vīzijām par nākotni.

  27. 911 » Reptils86_LV 2011. g. 31. decembrī, 19:11

    hahaha, pažēloji naudu uz geforce? :D ati nav priekš, spēlēm domāta, tātad tev līdz gaming Professional vel tālu. Gribi būt pro, ieteicams jau ir i-7, bet nav obligāti, tas tikai vajadzīgs, ja sajēdz kaut ko no i-7 iespējam, next, 3 hdd-2 ssd vertex3 katrs pa 240 gb katrā+raid0(var jau mazākus gb ņemt, bet tas atkal atkarīgs no tā, ko taisies tajā rakstīt...)+2 T hdd datiem, 1,4 kw barokli, divus geforce 590, kuri protams ir saslēgti SLI, monitors, nu tā ir gaumes lieta.....

  28. dgfd 2011. g. 31. decembrī, 11:20

    Nekāda normāla gaming uz planšetēm. GTFO!

  29. Andris 2011. g. 31. decembrī, 00:20

    Nē.

  30. TVNET Top komentētājs
    Edgars Simenovskis
    2011. g. 30. decembrī, 22:28

    Es labprāt gribētu dzirdet jūsu atbildes pēc 10 gadiem! Noteikti visi sēdēsiet ar savam planšetem (vai tamlīdzīgiem priekšmetiem) un būsiet aizmirsuši ko te komentējāt.
    Saprotu, ka daudzi neatšķir kas ir "nākotne" un kas ir "tagadne".
    Jūs runājat par tagadnes tehnoloģijām, bet rakstā runā par nakotnes tehnoloģijām.
    Saprotu, ka daudzi no jums nemaz neko nezin par jaunākajām tehnoloģijām, jo komentāros runajat par tehnoloģijām, kurām jau tagad ir aizvietotājierīces, kas atvieglo darbu ar informāciju.

  31. Reptils86_LV » Edgars Simenovskis 2011. g. 31. decembrī, 15:07

    10 gadi nekas nemainisies ipasi ja gribesi komfortu nevis salikusu mugurau :D :D :D ha ha ha ieliec man digitala ierice 23 collu Full HD 120Hz monitoru un AMD Radeon HD 7970. SSD RAID0 Masiva un taks frekvenci procim i7-3960X 4.5 Ghz un All in Razer :D ;D :D :D luk kur tev atbilde par stacionariem kompjiem un tikai del geimiem(profesonalam vajadzibam) vinjiem vel kads muzs ir. Vienigi kas var but mazliet izspiedis tas bus optiskie proci un plates

  32. "piekrītu" » Edgars Simenovskis 2011. g. 31. decembrī, 15:52

    Noteikti visādi planšetnieki izspiedīs, arhitektūras biroja datorus, poligrāfijas krāsu dalīšanas PC stacijas un galvenais -monitorus , geimeri jutīsies laimīgi ar 5x5 collu ekrāniņu utt.

  33. Tā jau ir.. » Edgars Simenovskis 2011. g. 31. decembrī, 20:39

    Tā jau nav, ka cilvēki neko nezin, bet pēc 100.gadiem, mājas būvēs un nevarēs iedot mūrniekam planšeti, kur ir iekšā projekta darba zīmējums. Tas pat ir ar santehniku un apkures sistēmam. Būtu jau forši, ka meistars metinātu turbas un vilktu kanalizāciju pēc bildītes planšetniekā, bet neizklausās pārāk ticami, ja vien nedzīvosim tajā laikā virtuālajās mājās un paši arī nesastāvēsimi no failiem. Kā būvēja agrāk , tā būvē tagad un bez moderniem instrumentiem, lieto tāpat arī āmuru, rokas zāģi, skrūvgriezni un citus līdzīgus dzelžus. Var jau visu ko izdomāt, bet ir vietas, kur vienmēr būs jāizmanto papīra raseumus un vēļ stiprus mātes vārdus, lai iestāsītu tam meistaram, kā viņam ir jāstrādā un ko grib klients. Tehnoloģijas ir labas, bet tā nav panaceja. Kalnos arī nākotnē kāps alpīnisti un ar savām kājām, ne virtuāli un uz bildītēm skatoties. Nav jau nekas pretīm, pret progresu, bet katrai lietai ir sava vieta un pielietojums.

  34. Rainis Mantrausis » Edgars Simenovskis 2012. g. 1. janvārī, 14:03

    >tā jau ir
    Vispār jau vairums tehnoloģiju darbojas pēc principa - atvieglot lietotājam dzīvi. Tātad, ja attīstīs robottehniku un radīs universālu ierīču 'sadraudzēšanos', tad viss, kas būs nepieciešams lai, piemēram, salabotu tavu kanalizācijas trubu - pats materiāls, robots un ievadierīce - planšete vai analogs. Tāpat arī ar māju būvēšanu un visu pārējo.
    Protams, alpīnismu u.c. sporta veidus tas nemainīs (nevajag ieslīgt galējībās)...
    Runājot par darbu ar datoru (nevis planšeti vai telefonu) - nu nav pagaidām nekas labāks par tjaplapu izdomāts. Fiziska klaviatūra ir neaizvietojama nepieciešamība raitam darbam, grozies kā gribi!

  35. haha 2011. g. 30. decembrī, 19:04

    Te jau var kaarteejo reizi redzeet, kaa aste luncina suni. "Datu maakonji" ir tikai kaarteejais izdomaatais suuds, lai lieli menedzheri vareetu puust kaarteejo finansu burbuli. Tas pats ar visaadaam jaunajaam ieriiceem. Nu neaizstaas planshete normaalu datoru ar klaviatuuru, tur var Microsoft kaut apd..sties. Bet, protams, jaacenshas, varbuut ka var uzsist savaam akcijaam cenu.

  36. Dobe 2011. g. 30. decembrī, 17:09

    Aizstas gan tev kko

« iepriekšējais 1 2

Lai pievienotu komentāru no ārvalstīm, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Orb.lv, Draugiem.lv, Twitter vai Facebook kontu.

TVNET    Orb.lv    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


TVNET aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas.

Diskusiju un komentāru noteikumi