ASV interneta gigants «Yahoo» iegādājies aplikāciju analīzes kompāniju «Flurry», tādējādi cerot vairot reklāmas ieņēmumus no viedtelefonu lietotājiem.
Yahoo iegādājas aplikāciju analīzes kompāniju Flurry
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
«Flurry» palīdz aplikāciju izstrādātājiem analizēt informāciju par aplikāciju lietotājiem, tādējādi palīdzot izstrādāt vairāk personalizētu reklāmu.
Darījuma summu abas puses gan neatklāj.
Mediji gan vēsta, ka «Yahoo» par «Flurry» samaksājis 200 līdz 300 miljonus dolāru.
«Flurry» sadarbojas ar vairāk nekā 170 000 aplikāciju izstrādātāju.