Facebook peļņa ceturksnī pieaugusi par 138%

LETA/DPA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

ASV sociālais komunikācijas gigants «Facebook» šā gada otrajā ceturksnī strādāja ar 791 miljona dolāru (587,4 miljonu eiro) tīro peļņu, kas ir par 138% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā laika periodā, teikts trešdien izplatītajā kompānijas paziņojumā.

Savukārt «Facebook» apgrozījums pagājušajā ceturksnī palielinājās par 61% - līdz 2,9 miljardiem dolāru.

Darbības rezultātu straujo pieaugumu kompānijas pārstāvji galvenokārt skaidroja ar reklāmas ieņēmumu kāpumu un lietotāju skaita palielināšanos.

No reklāmas ieņēmumiem 62% nodrošināja mobilās reklāmas.

«Mums bija labs otrais ceturksnis,» paziņoja uzņēmuma vadītājs Marks Cukerbergs.

«Facebook» lietotāju skaits otrajā ceturksnī sasniedza 1,32 miljardus, kas ir par 14% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā ceturksnī.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu