ASV sociālais komunikācijas gigants «Facebook» šā gada otrajā ceturksnī strādāja ar 791 miljona dolāru (587,4 miljonu eiro) tīro peļņu, kas ir par 138% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā laika periodā, teikts trešdien izplatītajā kompānijas paziņojumā.
Facebook peļņa ceturksnī pieaugusi par 138%
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Savukārt «Facebook» apgrozījums pagājušajā ceturksnī palielinājās par 61% - līdz 2,9 miljardiem dolāru.
Darbības rezultātu straujo pieaugumu kompānijas pārstāvji galvenokārt skaidroja ar reklāmas ieņēmumu kāpumu un lietotāju skaita palielināšanos.
No reklāmas ieņēmumiem 62% nodrošināja mobilās reklāmas.
«Mums bija labs otrais ceturksnis,» paziņoja uzņēmuma vadītājs Marks Cukerbergs.
«Facebook» lietotāju skaits otrajā ceturksnī sasniedza 1,32 miljardus, kas ir par 14% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā ceturksnī.