ASV interneta tirdzniecības giganta «Amazon» tīrie zaudējumi šā gada otrajā ceturksnī pieauguši līdz 126 miljoniem dolāru (93,5 miljoniem eiro), salīdzinot ar septiņiem miljoniem dolāru (5,3 miljoniem eiro) attiecīgajā laika periodā pērn, teikts ceturtdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
Būtiski pieauguši «Amazon» zaudējumi (2)
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Zaudējumu pieaugums galvenokārt tiek skaidrots ar vērienīgajām investīcijām, kuras uzņēmums veic darbības uzlabošanai.
Tikmēr «Amazon» pārdošanas apjoms iepriekšējā ceturksnī palielinājies par 23% - līdz 19,34 miljardiem dolāru.
Analītiķi gan skeptiski vērtē «Amazon» attaisnojumus zaudējumu pieaugumam, norādot, ka tādi uzņēmumi kā «Google» un «Apple» arī tērē naudu inovāciju ieviešanai, taču vienlaikus spēj strādāt ar peļņu.
«Amazon» prognozē, ka kompānijas tirdzniecības apjoms šajā ceturksnī turpinās palielināties, pieaugot par 15%-26%.