IBM desmitgades lielākais jaunums

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

IBM atklājis savu pēdējās desmitgades lielāko jaunumu - Watson Analytics – revolucionāru uz valodu balstītu kognitīvo pakalpojumu, kas uzņēmējiem var sniegt tūlītēju piekļuvi jaudīgiem prognozējošās un vizuālās analīzes rīkiem. Analītiķiem ir zināms, ka tikai neliela daļa uzņēmēju, kā daļu no sava lēmumu pieņemšanas procesa, lieto jaudīgus analītiskos rīkus. Watson Analytics ir radīts, lai padarītu attīstīto un prognozējošo analītiku viegli pieejamu un lietojamu.

Pirmā publiskotā Watson Analytics versija iekļaus tās mākonī bāzēto pakalpojumu bezmaksas-maksas (freemium) versiju, kas radīta, lai strādātu uz personīgajiem datoriem un mobilajām ierīcēm. Watson Analytics piedāvā pašapkalpošanās analītikas rīku pilnu klāstu, tai skaitā pieeju viegli lietojamiem datu apstrādes un datu uzglabāšanas pakalpojumiem, kas ļauj biznesa klientiem vienkāršāk iegūt un sagatavot datus – vairāk par tradicionālajām tabulām - analīzei un vizualizācijām, kuru rezultātus var apstrādāt un izmantot.
IBM Watson Analytics lieto dabīgo valodu, lai padarītu mijiedarbību ar jaudīgu, prognozējošo analītiku vieglāku, piedāvājot spēju saprast tādus galvenos jautājumus kā:

  • Kas ir manu produktu pārdošanas galvenie virzītāji?
  • Kādi atalgošanas modeļi ļauj vislabāk noturēt darbiniekus?
  • Kuras no iesāktajām sarunām beigsies ar līguma noslēgšanu?

Atšķirībā no citiem analītikas produktiem, kas primāri domāti datu zinātniekiem un analītiķiem, kuri pārsvarā koncentrējas uz vizualizācijām, IBM Watson Analytics automatizē tādus soļus kā datu sagatavošana, prognozējošo analītiku un vizuālo demonstrāciju priekš biznesa profesionāļiem visās datus izmantojošajām jomās, tai skaitā mārketingā, pārdošanā, biznesa vadībā, finansēs un personāla vadībā.

Trīs galvenās inovācijas var lielā mērā samazināt nepieciešamo prasmju līmeni, lai sāktu lietot attīstītus analītikas rīkus:

Vienota Biznesa Analītikas Pieredze – Atšķirībā no daudziem citiem analītikas rīkiem, kas katrs paredzēts atšķirīgas analīzes un datu apstrādes procesu veikšanai, Watson Analytics sniedz vienotu, plūstošu lietotāja pieredzi, kas apvieno pašapkalpošanās biznesa datus un mākonī bāzētas analītikas iespējas. Biznesa profesionāļi definē savu problēmu un Watson Analytics var palīdzēt viņiem atlasīt datus, attīrīt un sakārtot tos, veikt secinājumus, paredzēt iznākumus, vizualizēt rezultātus, radīt atskaites vai prezentācijas un sadarboties ar citiem.

Vadītā Prognozējošā Analītika - Watson Analytics paredz prognozējošās analītikas lietošanu, lai izceltu galvenos svarīgākos faktus un atklātu neparedzētas sakarības un saistības. Šis process rada jaunus jautājumus un labāku izpratni, vadot lietotājus uz tām viņu biznesa jomām, kas ir vissvarīgākās.

Dabīgās Valodas Dialogs – Watson Analytics runā biznesa un dzīvu cilvēku valodā, ļaujot lietotājam vienkārši ievadīt savas vajadzības; Watson Analytics rada rezultātus, kas izskaidro, kāpēc lietas notika un kas, visticamāk, notiks, un tas viss saprotamos biznesa terminos. Un jo vairāk biznesa profesionāļi strādā ar šiem rezultātiem, jo vairāk viņi var tos pieslīpēt, ļaujot nokļūt līdz problēmas būtībai.

«Watson Analytics ir radīts, lai palīdzētu visiem uzņēmējiem – no ceļojošiem pārdošanas pārstāvjiem līdz kompāniju vadītājiem – saskatīt sakarības, sekot savām idejām un uzlabot visa veida lēmumus,» saka Bobs Pičiano (Bob Picciano), IBM Informācijas un Analītikas grupas vecākais viceprezidents. «Mēs esam likvidējuši barjeru starp viņiem vajadzīgajām atbildēm, nepieciešamo analītiku un izmantojamu datu formātu. Apvienojot Watsona darbinātas analītikas, kas palielina cilvēka smadzeņu jaudu, lielo datu lielo potenciālu un mākoņa spēju piegādāt datus uz datoriem, viedtālruņiem un citām ierīcēm, ir panākts patiesi transformējošs rezultāts.»

Radīts ar domu par lietojamības vienkāršību un vieglumu, tas ļauj biznesa lietotājiem ātri iegūt savām profesionālajām vajadzībām atbilstošu piekļuvi personalizētiem biznesa scenārijiem. Tā vietā, lai rakātos pa datiem, meklētu atbildes vai testētu hipotēzes, lietotājs var koncentrēties uz to, lai izprastu biznesu un efektīvi komunicētu rezultātus lēmumu pieņēmējiem.

Lielākā daļa analītikas produktu pieņem, ka lietotājiem dati jau ir gatavi apstrādei, tiem ir skaidra ideja par nepieciešamās analīzes veidu, kā arī zināšanas un laiks, lai radītu modeli, ko analizēt. Taču lielākajai daļai uzņēmēju nav nevienas no šīm lietām. Datu atrašana un pārbaude var aizņemt vairāk nekā 50% no visa analītikas projekta laika. Biznesa lietotāji bieži vien mokās ar to, lai izprastu kāda analīze būtu tiem nepieciešama un kā to labāk parādīt atskaitē vai diagrammā. Watson Analytics šos soļus automatizē, lai paātrinātu lietotāja spēju piekļūt pie viņiem nepieciešamajām atbildēm ātri un pašu spēkiem.

Watson Analytics arī iekļauj dabīgās valodas apstrādi, ļaujot biznesa lietotājiem uzdot pareizos jautājumus un saņemt rezultātus savam biznesam saprotamā valodā, kurus var lasīt, saprast un apstrādāt. Lietotājiem apstrādājot rezultātus viņi var precizēt savus jautājumus un datus, lai izceltu vissvarīgākos faktus un atklātu neparedzētas saistības un sakarības, kas dos iespēju prognozējošai lēmumu pieņemšanai visos lietotāju līmeņos.

Watson Analytics sniedz vienotu analītikas un datu pieredzi mākonī. Līdzīgi citiem IBM Mākoņa risinājumiem, to uzturēs SoftLayer mākonī un tas būs pieejams IBM Mākoņa pakalpojumā. IBM arī plāno padarīt Watson Analytics pakalpojumus pieejamus IBM Bluemix, lai ļautu attīstītājiem un neatkarīgajiem programmatūras piegādātājiem izmantot tā spējas savu aplikāciju izstrādē.

Daži no Watson Analytics pakalpojumiem būs pieejami beta testa lietotājiem tuvāko 30 dienu laikā un tie tiks piedāvāti kopā ar bezmaksas-maksas (freemium) un premium komplektiem vēlāk šogad.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu