Huawei investē tehnoloģijās un audzē tirgus daļu

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Huawei viedtelefonu piegādes apjoms pasaulē šī gada pirmajā pusē sasniedza 34 miljonus vienību, kas ir par 62% vairāk nekā pērn. Kā liecina tirgus pētījumu uzņēmuma IDC dati, 2014. gada otrajā kvartālā Huawei sasniedza 6,9% tirgus daļu un saglabāja pasaules trešā lielākā piegādātāja statusu. Paralēli biznesa attīstībai un pozīcijas stiprināšanai viedtelefonu segmentā, Huawei ir viens no aktīvākajiem 5G tehnoloģijas attīstītājiem pasaulē.

Septembra sākumā prezentētais Ascend G7 un jaunākais astoņu kodolu lielekrāna viedtālrunis Ascend Mate 7 palīdzēs uzņēmumam sasniegt ambiciozo mērķi – līdz gada beigām pasaulē piegādāt 80 miljonus viedtālruņu. Jau 2013. gadā Huawei Rietumeiropas tirgos piedzīvoja strauju izaugsmi – ienākumi no pārdošanas pārsniedza 1 miljardu ASV dolāru, kas ir par 41% vairāk, nekā gadu iepriekš. Sagaidāms, ka šogad ienākumi no pārdošanas pieaugs par vairāk nekā 20%.

Huawei biznesa attīstībai Eiropā plāno aktivizēt darbību divos virzienos – paplašināt produktu portfeli visos mērķauditorijas segmentos – telekomunikāciju operatoru vidū, interneta tirdzniecībā un brīvajā tirgū. Savukārt, produktu attīstībā uzņēmums plāno paplašināt klāstu dažādos patērētāju segmentos – mājas ierīču klāstu no vārtejām un STB iekārtām paplašināt līdz planšetdatoriem un OTT kastēm, tradicionālo MBB rūteru biznesu paplašināt līdz M2M modeļiem, izstrādāt integrētas ierīces ultra-platjoslas (UWB) savienojumu nodrošināšanai mājsaimniecībām.

Vairākos reģionu tirgos Huawei jau šogad iekarojis vadošo pozīciju. Pēc GFK mazumtirdzniecības izpētes datiem, Huawei viedtālruņu tirgus daļa šī gada vidū vairākos tirgos Dienvidāfrikā, Venecuēlā, Mjanmā un Kolumbijā pārspēja Samsung rādītājus viedtālruņu tirdzniecībā. Arī piegāžu apjoma ziņā pasaulē Huawei straujiem soļiem tuvojas otrajā vietā esošajam Apple, samazinot starpību līdz 5%, vienlaikus strauji attālinoties no ceturtās un piektās pozīcijas.

Kā viens no tehnoloģiju līderiem pasaulē, tuvāko gadu laikā Huawei lielu vērību veltīs 5G tīklu attīstībai pasaulē. Jau pašlaik pie tā strādā vairāk nekā 200 uzņēmuma inženieru un līdz 2018. gadam izpētē un attīstībā plānots investēt vismaz 600 miljonus ASV dolāru. Laboratorijas testos ar 5G prototipu jau panākts 115Gbps datu bezvadu pārraides ātrums. Huawei ir viens no 5G Inovāciju centra Lielbritānijā dibinātājiem, īsteno izpētes programmas sadarbībā ar vairāk nekā 20 vadošajām universitātēm pasaulē, aktīvi sadarbojas ar industrijas pārstāvjiem un Eiropas savienības institūcijām, ir Eiropas Komisijas jaunizveidotās 5G Privātās un publiskās partnerības asociācijas biedrs.

«5G bezvadu tīkls tūkstoškārt palielinās pašreizējo tīklu kapacitāti, savienos aptuveni 100 miljardus ierīču un nodrošinās interneta ātrumu 10 GB sekundē, gaidīšanas laiku samazinot līdz nullei. Šo tīklu ieviešana notiks laikā no 2020. līdz 2030. gadam un sniegs mums galvu reibinošas tehnoloģiskās iespējas, attīstīs ekonomiku un komunikāciju neiedomājamos virzienos,» uzsver Aleksandra Romanova, Huawei Mārketinga un komunikāciju direktore Baltijā. 5G radio aptvere tiks attīstīta, balstoties uz jaunām radioviļņu tehnoloģijām (RAT) un esošajām bezvadu tehnoloģijām (LTE, HSPA, GSM un WiFi).

Plaša mākoņtehnoloģiju attīstība pavērs pilnīgi jaunu mobilās komunikācijas, interneta lietojamības, kapacitātes un savienojamības vērienu. Lai veiksmīgi attīstītu 5G tīklu, nozarei jārisina trīs būtiski jautājumi. Pirmkārt, spēja nodrošināt milzu kapacitāti un savienojamību miljoniem ierīču starpā. Otrkārt, spēja nodrošināt risinājumus pakalpojumu, aplikāciju un lietotāju dažādībai ar augošām prasībām gan ikdienā, gan biznesā. Treškārt, nodrošināt elastīgu un efektīvu tīkla izmantošanas iespēju dažādos scenārijos. 5G tehnoloģija pavērs arī plašas iespējas viedo pilsētu attīstībai, integrējot tehnoloģijas dažādos ikdienas līmeņos, priekšmetos un pakalpojumos.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu