Huawei kā pirmais Ķīnas zīmols iekļūst pasaules labāko zīmolu TOP 100

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Huawei Technologies birojs Ķīnā
Huawei Technologies birojs Ķīnā Foto: AFP / Scanpix

«Huawei» ir viens no ikgadējā «Interbrand» starptautiskā labāko zīmolu reitinga jaunpienācējiem, kas šogad pirmo reizi iekļuvis 100 pasaules vērtīgāko zīmolu topā un pašlaik ieņem 94.vietu, biznesa portālam «Nozare.lv» paziņoja uzņēmuma sabiedrisko attiecību pārstāve Latvijā Antra Savleviča.

Vienlaikus ar Āzijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) zīmolu reitingam pirmo reizi pievienojušies arī «DHL» (81.vieta), «Land Rover» (91.vieta), «FedEx» (92.vieta) un «Hugo Boss» (97.vieta).

«»Huawei» drosmīgi nostiprinās gan patērētāju, gan biznesa risinājumu segmentā, apmierinot patērētāju vajadzības gan stabilajos, gan attīstības tirgos. Tieši uzņēmuma straujā izaugsme un ilgtermiņa investīcijas zīmola veidošanā palīdzējusi tam iekļūt pasaules vērtīgāko zīmolu simtniekā,» stāsta «Interbrand» globālais izpilddirektors Džezs Framptons.

«Esam pagodināti par šādu globālu atzinību,» uzsver «Huawei Consumer Business Group» mārketinga vadītājs Šao Jangs. «Tas ir kā pierādījums mūsu filozofijas «Make it Possible» nozīmībai - padarīt augstākās tehnoloģijas pieejamas ikvienam. «Huawei» jau ir panācis ievērojamu zīmola atpazīstamības pieaugumu gan Ķīnā, gan Rietumeiropā, un turpinām aktīvi strādāt pie tā virzības arī citos starptautiskajos tirgos».

«Huawei» ar 6,9% tirgus daļu pašlaik ir trešais lielākais viedtālruņu piegādātājs pasaulē - šī gada pirmajos sešos mēnešos tika piegādāti 34 miljoni telefonu, kas ir par 62% vairāk nekā pērn. Tuvākā gada laikā uzņēmums plāno par 80% samazināt zemo cenu ierīču piedāvājumu, fokusējoties uz pieprasījumu pēc augstas klases viedtālruņiem, ko lieliski raksturo atzinību guvusī līnija «Ascend». Šī gada septembrī starptautiskās IKT izstādes «Internationale Funkausstellung Berlin» (IFA) laikā «Huawei» iepazīstināja ar diviem jauniem viedtālruņiem, kas jau pieejami tirdzniecībā pasaulē un Latvijā - astoņu kodolu lielekrāna «Ascend Mate 7» un «Ascend G7» ar 5,5 collu ekrānu. Paredzams, ka šie jaunie modeļi uzņēmumam palīdzēs sasniegt savu mērķi un līdz gada beigām pasaulē kopumā piegādāt 80 miljonus viedtālruņu, norādīja Savleviča.

2013.gadā «Huawei» Rietumeiropas tirgos piedzīvoja strauju izaugsmi - ienākumi no pārdošanas pārsniedza miljardu ASV dolāru (aptuveni 790 miljoni eiro), kas ir par 41% vairāk nekā gadu iepriekš. Sagaidāms, ka šogad ienākumi no pārdošanas pieaugs par vairāk nekā 20%. Uzņēmums mērķtiecīgi īsteno jaunu klientu segmentu apguvi, paplašinot jaunāko tehnoloģiju pieejamību un produktu sortimentu papildinot ar jauniem augstas klases viedtālruņiem.

Kā liecina tirgus izpētes uzņēmuma «IPSOS» dati, «Huawei» zīmola atpazīstamība 2013.gadā pasaulē sasniedza 52%, pieaugot par 110%. Ķīnā šis rādītājs piedzīvoja 113% izaugsmi, pieaugot līdz 68%. Pērn ievērojami uzlabojusies zīmola atpazīstamība arī Dienvidamerikā, Eiropā un Dienvidāfrikā.

«Huawei» Latvijā pieder meitasuzņēmums SIA «Huawei Technologies Latvia», kura apgrozījums pērn bija 11,99 miljoni eiro, kas ir par 49% vairāk nekā 2012.gadā, kad apgrozījums bija 8,07 miljoni eiro. Tikmēr uzņēmuma peļņa pērn bija 2,21 miljons eiro, kas ir ievērojams pieaugums, salīdzinot ar 2012.gadu, kad uzņēmuma peļņa bija 331 697 eiro.

SIA «Huawei Technologies Latvia» dibināta 2005.gada 18.jūlijā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 85 372 eiro. «Huawei Technologies Latvia» pieder Nīderlandē reģistrētajai «Huawei Technologies Cooperatief U.A.».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu