Infogr.am radījis izglītojošu spēli bērniem par datu vizualizāciju (1)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Latvijas informācijas tehnoloģiju jaunuzņēmums «Infogr.am», kas ir globāls līderis datu vizualizācijas jomā, saņēmis prestižā starptautiskā mediju fonda «Knight Foundation» grantu 35 000 ASV dolāru apmērā izglītojošas spēles prototipa izveidei bērniem.

Kā TVNET pavēstīja Infogr.am komunikācijas konsultante Dagnija Lejiņa, izglītojošās spēles mērķis ir radīt bērniem interesi par gudrāku datu izmantošanu (data literacy), datu vizualizāciju un kopumā - veicināt kritisko domāšanu.

«Infogr.am» vadītājs un dibinātājs Uldis Leiterts: «Prestižā granta iegūšana ir nozīmīga starptautiska atzinība mūsu misijai - veicināt datu izpratni visā pasaulē, jo tikai tādā veidā var pieņemt gudrus lēmumus. Izglītojošās spēles galvenais varonis būs Infogr.am talismans Jifo, kuram jāatrisina dažādas mīklas, lai cīnītos pret Ļaunajiem Datiem un atjaunotu kārtību uz viņa dzimtās planētas.»

ASV bāzētais «Knight Foundation» finansiāli atbalsta kvalitatīvas žurnālistikas un mediju inovācijas projektus, savukārt «Knight Prototype Fund» izveidots 2012.gadā ar mērķi konkursa kārtībā piešķirt finansējumu dažādu projektu prototipu izveidei.

«Mēs esam ļoti ieinteresēti atbalstīt jaunos projektus un uzņemties risku ar apziņu, ka kāds no šiem projektiem varētu arī neizdoties,» stāsta «Knight Foundation» mediju inovāciju direktors Kriss Barrs. «Prototipu fonds ir veidots, apzinoties šo risku. Vairāki projekti, iespējams, novirzīsies no sākotnējās idejas un transformēsies pilnīgi negaidītā virzienā, bet mēs no tā vienmēr varam mācīties.» Šogad fonds līdzekļus piešķīris 18 projektiem, tai skaitā «Infogr.am», «Creative Commons», Kolumbijas universitātei u.c.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu