iOS aplikācijas saņem «IBM MobileFirst» pirmo kārtu

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Apple un IBM nodod iOS risinājumiem paredzēto IBM MobileFirst pirmo kārtu jaunajā biznesam paredzēto aplikāciju un atbalstošo mākoņpakalpojumu klasē, kas dod IBM lielu datu un analīzes spējas iPhone un iPad lietotājiem uzņēmumā.

iOS paredzētie IBM MobileFirst risinājumi tagad ir pieejami korporatīvajiem klientiem banku, mazumtirdzniecības, apdrošināšanas, finanšu pakalpojumu, telekomunikāciju nozarēs, kā arī valdībām un aviolīnijām, pateicoties bezprecedenta sadarbībai starp Apple un IBM. Pašlaik to IBM klientu vidū, kas paziņo par atbalstu iOS paredzētajiem IBM MobileFirst risinājumiem, ir Citi, Air Canada, Sprint un Banorte.

«Tas, ko mēs sniedzam, ir vērsts tieši uz jaunajiem biznesa meklējumiem - gudrās tehnoloģijas, kas atslēdz jaunas vērtības lielu datu un individuālas nodarbinātības krustcelēs,» norāda Bridžita van Kralingena (Bridget van Kralingen), IBM Global Business Services vecākā viceprezidente. «Mūsu sadarbība apvieno IBM pieredzi nozarē un nepārspētu pozīciju uzņēmumu datoru jomā ar Apple leģendāro lietotāja pieredzi un izcilību izstrādājumu dizainā, lai celtu jaunās biznesa speciālistu paaudzes darbību jaunos augstumos.»

Foto: Publicitātes foto

«Šis ir liels sasniegums iPhone un iPad uzņēmumā, un mēs nevaram vien sagaidīt jaunos veidus, kādos organizācijas liks strādāt iOS ierīcēm,» atzīst Filips Šillers (Philip Schiller), Apple vecākais viceprezidents Vispasaules mārketinga jomā. «Biznesa pasaule ir kļuvusi mobila, un Apple un IBM saved kopā pasaulē labāko tehnoloģiju ar viedākajiem datiem un analīzi, lai palīdzētu uzņēmumiem no jauna noteikt, kā darāms darbs.»

Mērķējot uz galvenajām iespējām un prioritātēm nozarēs, iOS aplikācijām paredzētie IBM MobileFirst ved uzņēmumu mobilitāti par līmeni dziļāk, palīdzot darbiniekiem piekļūt visām uzņēmuma iespējām, lai arī kur tie atrastos saskarsmē ar klientiem - ātrāk, vieglāk un drošāk nekā jebkad iepriekš.

Izstrādātas ekskluzīvi iPhone un iPad, iOS paredzētās IBM MobileFirst aplikācijas tiek piegādātas drošā vidē, kas gulstas analīzē un ir saistīta ar galvenajiem uzņēmuma procesiem. Aplikācijas var tikt pielāgotas jebkurai organizācijai un var tikt viegli novadītas, pārvaldītas un atjaunotas no mākoņpakalpojumiem, ko sniedz iOS aplikācijām paredzētie IBM, kas īpaši paredzēti iOS ierīcēm, nodrošinot drošību viscaur datos, aplikācijā un ierīcē. Pirmais iOS paredzēto IBM MobileFirst risinājumu komplekts tagad ir pieejams daudzās nozarēs, turklāt nepārtraukti tiek veidotas un izstrādātas papildu aplikācijas:

• Plan Flight (Ceļošana un pārvadājumi) pievēršas visu aviolīniju galvenajiem izdevumiem - degvielas izdevumiem, ļaujot pilotiem apskatīt lidojumu grafikus, lidojumu plānus un apkalpes manifestus iepriekš, ziņot par lidojuma laikā notiekošo apkalpēm uz zemes un pieņemt lēmumus, kas balstīti uz plašāku informāciju par saprātīgu degvielas izmantošanu;

• Passenger+ (Ceļošana un pārvadājumi) dod iespēju lidojumu apkalpēm piedāvāt pasažieriem nepārspētu personalizētu pakalpojumu līmeni, ieskaitot īpašos piedāvājumus, atkārtotu rezervāciju un informāciju par bagāžu;

• Advise & Grow (Bankas un finanšu tirgi) dod baņķieriem, kas uz vietas strādā ar saviem mazajiem biznesa klientiem, drošas pilnvaras piekļūt klientu profiliem un konkurētspējas analīzēm, apkopot uz analīzi balstītus ieskatus, lai dotu personalizētus ieteikumus un slēgtu drošus darījumus;

• Trusted Advice (Bankas un finanšu tirgi) ļauj konsultantiem piekļūt klientu portfeļiem un pārvaldīt tos, gūt ieskatu spēcīgā prognožu analīzē... klienta virtuvē vai vietējā kafejnīcā, nevis konsultanta birojā, ar pilnām iespējām jebkur pārbaudīt ieteikumus ar sarežģītiem modelēšanas instrumentiem, lai slēgtu drošus darījumus;

• Retention (Apdrošināšana) nodrošina aģentiem piekļuvi klientu profiliem un vēsturei, tai skaitā uz analīzi balstītiem ieturējumu riska rādītājiem, kā arī gudriem brīdinājumiem, atgādinājumiem un ieteikumiem par labākajiem nākamajiem soļiem un tādu galveno darbību veicināšanu kā e-parakstu savākšana un prēmijas;

Foto: Publicitātes foto

• Case Advice (Valdība) risina darba slodzes un atbalsta jautājumus starp īpašajiem darbiniekiem, kuri pieņem kritiski svarīgus lēmumus, attiecībā uz vienu ģimeni vai situāciju katrā reizē un nekavējoties. Risinājums sakārto lietas prioritātes, pamatojoties uz reāla laika skatījumiem, kas balstīti uz analīzi, un novērtē risku, pamatojoties uz paredzošo analīzi;

• Incident Aware (Valdība) pārveido iPhone par īstu noziedzības profilakses ierīci, dodot tiesībsargājošo iestāžu amatpersonām reālā laikā piekļuvi kartēm un videoierakstiem par incidentu vietām, informāciju par cietušo stāvokli, pasliktināšanās risku un nozieguma vēsturi, un uzlabotas iespējas izsaukt papildspēkus un atbalsta dienestus;

• Sales Assist (Mazumtirdzniecība) dod iespēju pārdevējiem pievienoties klientu profiliem, dot ieteikumus, balstoties uz agrākajiem pirkumiem un pašreizējo izvēli, pārbaudīt inventāru, atrast veikalā esošās lietas un nosūtīt ārpus veikala esošas lietas;

• Pick & Pack (Mazumtirdzniecība) apvieno uz klātbūtni balstītu tehnoloģiju ar iekšējām inventarizācijas sistēmām, lai izpildītu pasūtījumus dažādos veidos;

• Expert Tech (Telekomunikācijas) izmanto ierastās iOS spējas, tai skaitā FaceTime, lai viegli piekļūtu ekspertīzes un atrašanas pakalpojumiem maršrutu optimizēšanai, lai sniegtu izcilu pakalpojumu uz vietas, efektīvāk risinātu jautājumus un uzlabotu ražīgumu, kā arī uzlabotu klientu apmierinātību.

«Mobilās inovācijas pašos pamatos ietekmē to, kā Citi sniedz klientiem augstākās klases pieredzi, konkrēti tiem, kuri izmanto mūsu uzņēmuma pieredzi visā procesā, līdz pat kontaktiem ar klientu,» uzsver Hītere Koksa (Heather Cox), Galvenā klientu pieredzes, digitālās jomas un mārketinga amatpersona Vispasaules bankas pakalpojumos patērētājiem Citi bankā. «Mūsu sadarbībā ar IBM un Apple mērķim dot mūsu speciālistiem mobilās iespējas ir kolosāla enerģija, un tas radīs jaunu konkurences priekšrocību un ļaus mums pārskatīt to, kā mēs dalāmies ar savām zināšanām, lai uzlabotu mūsu klientu dzīves kvalitāti.»

Foto: Publicitātes foto

Lai papildinātu iOS aplikācijām paredzētos IBM MobileFirst, sadarbība starp Apple un IBM piedāvā korporatīvajiem klientiem papildu iespēju līmeņus, kas integrēti uzņēmuma mobilitātē, tai skaitā:

• Mobilā platforma un uzņēmuma integrācija – izmantojot drošībai un integrācijai IBM globālās zināšanas par konsultēšanu nozarē, klientu pieredzes veidošanu un uzņēmumu sistēmu integrēšanu no analīzes, darba plūsmas un mākoņglabāšanas līdz iekārtu vadībai pa veidiem. Uzlabotā mobilā pārvaldība ietver privāto aplikāciju katalogu, datu un darījumu drošības pakalpojumus un ražīguma komplektu visiem iOS paredzētajiem IBM MobileFirst risinājumiem. Papildus telpās esošajiem programmatūras risinājumiem visi šie pakalpojumi būs pieejami Bluemix - IBM izstrādes platformā IBM Mākoņskaitļošanas tirgū;

• Piegādā, palaid un pārvaldi - straumējams iepirkums no sākuma līdz beigām, nosūtīšanas un dzīvescikla pārvaldīšana noteiktā mērogā kopā ar mākoņskaitļošanas risinājumiem uzņēmumu drošībai, ierīču pārvaldībai un datu un procesu integrēšanai. IBM Global Financing līzinga iespējas un pakalpojumi ļauj organizācijām turēties līdzi jaunākajiem iekārtu izlaidumiem;

• AppleCare uzņēmumam - nodrošina IT nodaļām un gala lietotājiem Apple balvas saņēmušās klientu atbalsta grupas palīdzību sakarā ar viņu iekārtām 24 stundas dienā un 7 dienas nedēļā; pakalpojumus uz vietas sniedz IBM.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu