«Samsung» jaunos viedtālruņus Japānas tirgū izplata bez sava logo

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Dienvidkorejas elektronikas ražotājs «Samsung» atteicies no sava logo uz jaunajiem viedtālruņiem, kas tiek pārdoti Japānā, sestdien apstiprināja kompānijas preses pārstāve.

«Samsung» logo nav redzams nedz uz viedtālruņa «Galaxy S6», nedz uz tā versijas «Galaxy S6 Edge» ar izliektu displeju ierīcēm.

Šie modeļi Japānas tirgū sastopami kā «Docomo Galaxy» un «au Galaxy», izmantojot ar kompāniju saistīto Japānas telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēju nosaukumus.

«Samsung» nav sniedzis paskaidrojumu, kādēļ Japānas tirgū netiek izmantots kompānijas logo.

Pasaules viedtālruņu līderis «Samsung» Japānas tirgū ir sastapies ar grūtībām, jo šajā tirgū dominē tā ASV sāncensis «Apple», kam seko Japānas kompānijas, piemēram, «Sony», «Sharp» un «Fujitsu».

Kompānija jaunos viedtālruņu modeļus Dienvidkorejas tirgū klajā laika pagājušajā nedēļā.

Dienvidkorejas milzis cer, ka jaunais viedtālrunis palīdzēs pārvarēt vairākus ceturkšņus pieredzēto peļņas kritumu un «Apple» viedtālruņa «iPhone 6» pārdošanas apmēra kāpumu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu