IBM radīts laikapstākļu risinājums ļaus uzņēmumiem ietaupīt miljardus

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia/Scanpix

Informācijas tehnoloģiju uzņēmums IBM un pasaulē lielākais ar laikapstākļiem saistītu biznesa risinājumu sniedzējs WSI ir izveidojuši partnerību, lai palīdzētu uzņēmumiem ietaupīt miljardos mērāmas naudas summas, kuras tie pašlaik zaudē ekstrēmu laikapstākļu ietekmes dēļ, informēja IBM Latvija Mārketinga un komunikācijas vadītāja Baltijas valstīs Inese Sustriņa.

Saskaņā ar vienošanos WSI pārvietos savu laikapstākļu datu platformu uz «IBM Cloud» un integrēs savus datus IBM analītikas un mākoņpakalpojumos. Izmantojot šo risinājumu, jebkurš uzņēmums pasaulē varēs izveidot un īstenot savu stratēģiju laikapstākļu jomā, teikts IBM un WSI kopējā paziņojumā presei.

Lai gan laikapstākļu mainība ietekmē 30-35% no globālā iekšzemes kopprodukta, uzņēmumu iekšējās sistēmas parasti pieņem, ka visas dienas ir vienādas un balsta lēmumus šajā pieņēmumā.

IBM un WSI risinājums, kas integrē laikapstākļu datus uzņēmuma procesos, kardināli mainīs lēmumu pieņemšanu, ļaujot labāk izprast un paredzēt laikapstākļu ietekmi.

«Kopā mēs palīdzēsim uzņēmējiem pieņemt lēmumus, ņemot vērā laikapstākļu mainību tādā mērogā, kāds līdz šim nebija iespējams. Mūsu jauno, augstas izšķirtspējas laika prognožu iespēju apvienojums ar IBM analītiku paver uzņēmumiem veselu pasauli,» norāda WSI mātes kompānijas «The Weather Company» vadītājs Deivids Kenijs.

«Lietu internets» («Internet of Things») un mākoņdatošana ļauj apkopot informāciju par laikapstākļiem no vairāk nekā 100 000 sensoru visā pasaulē, savukārt WSI laika prognozes sistēma apstrādā datus no tūkstošiem avotu, sniedzot vairāk nekā 10 miljardus prognožu dienā.

«Laika apstākļi vienmēr ir ietekmējuši Latvijas uzņēmējus. Mēs plānojam laiku, kad kuģi ienāks ostās, kad sēt jauno ražu, kad tirgot saldējumu vai grila piederumus. IBM vienmēr ir domājis, kā palīdzēt biznesam attīstīties ātrāk un labāk. Mēs turpināsim to nenogurstoši darīt arī turpmāk, lai mūsdienu tehnoloģijas sniedz jaunu un augstāku pievienoto vērtību mūsu klientiem,» pauž «IBM Latvija» biznesa attīstības vadītājs Edijs Tanons.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu