Mobilais bums!

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Pēdējos gados mobilās aplikācijas uzņem apgriezienus visā pasaulē. Katru gadu to lietojums pieaug vidēji par 20 %.

Mobilā aplikācija ir viedtālruņa lietotne, kas nodrošina ātrāku piekļuvi vēlamajai interneta lapai, tā ir daudz pārskatāmāka par parasto interneta lapas versiju.

Vai tu zināji, ka …

  • Uz Zemes jauvairāk kā 88%pasaules iedzīvotāju lieto mobilās aplikācijas.

  • Viens cilvēks izmanto vidēji līdz 28 aplikācijām.

  • Vīrieši un sievietes katru mēnesi pavada līdz 30 stundām, lietojot mobilās aplikācijas.

  • Arī mobilo aplikāciju izmantošanas biežums ir palielinājiesjau par 39%.
Foto: Publicitātes foto

Aplikācijas Latvijā...

Nesen veikto pētījumu dati liecina, ka Latvijā viedtālruņus lieto 47% iedzīvotāju, kas ir par 20% vairāk, salīdzinot ar iepriekšējo gadu .

Pieaugot viedtālruņu lietotāju skaitam, pieaug arī mobilo aplikāciju lietojums. Šobrīd iedzīvotāji mobilās aplikācijas lieto:

saziņai, izklaidei, laikapstākļu noskaidrošanai, ziņu lasīšanai, informācijas iegūšanai un navigācijai

Latvijā mobilo aplikāciju izmantojumam ir tendence pieaugt.

Jauna niša mobilo aplikāciju vidū ir mobilās iepirkšanās aplikācijas

Šo nišu jau ir paspējis iekarot Latvijas interneta veikals 220.lv, iegūstot monopola pozīciju, jo uz doto brīdi tas ir vienīgais veikals Latvijā, kas ir izveidojis savu mobilo aplikāciju.

«Pēdējos gados esam novērojuši īpaši lielu mobilā interneta lietojuma pieaugumu. Cilvēki arvien vairāk izvēlas iepirkties ērtāk un ātrāk, izmantojot savus mobilos telefonus. Rēķinoties ar to, savu pircēju ērtībai esam izveidojuši mobilo aplikāciju, kuru ir ērti lietot, izmantojot planšeti vai viedtālruni. Aplikāciju, starp citu, visu laiku attīstam un nu jau Play un IOS veikalā ir pieejama trešā versija. Aplikācija piedāvā visas tās pašas priekšrocības kā parastā lapas versija, tai skaitā augstāko personas datu drošības pakāpi, dažādus apmaksas veidus un piegādes veidu izvēli, kā arī pēcapkalpošanas servisu un pilnu informāciju par precēm, uzņēmumu un tā pakalpojumiem. Daudzi klienti jau ir atzinuši mūsu aplikāciju par ērtu esam,» stāsta interneta veikala 220.lv mārketinga direktore Laila Snidzāne.

Jāatzīst, ka mobilās aplikācijas Latvijā joprojām ir jaunums, ko iedzīvotāji turpina apgūt, tāpēc novēlēsim attīstības pilnu nākotni un garu mūžu mobilajām lietotnēm.

__________

Interneta veikals 220.lv ir populārākais un atpazīstamākais interneta veikals Latvijā. www.220.lv ir daļa no «Pigu Group», kas ieņem e-komercijas tirdzniecības pozīcijas Baltijas valstīs un kuram pieder vēl Lietuvas veikals www.pigu.lt un Igaunijas – www.kaup24.ee . Visā Baltijā «Pigu Group» interneta veikalos ir reģistrējušies kopumā aptuveni 1 miljons lietotāju.

Trijās valstīs ir nodarbināti vairāk kā 250 cilvēki, kas apkalpo 3 noliktavas Rīgā, Tallinā un Viļņā ar kopējo platību vairāk kā 8’000 kv.m un 5 pasūtījumu izdošanas un preču pārdošanas veikalus.

2015.gada jūlijā «Pigu Group» ir noslēgusi darījumu ar uzņēmumu «MCI Management» – privāto akciju sabiedrību, kas piedāvā investīcijas ātri augošam biznesam Centrālajā un Austrumeiropā. Šī vienošanās ļaus grupai attīstīties vēl straujāk un sasniegt 100 miljonus lielu apgrozījumu jau tuvāko gadu laikā.

www.220.lv

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu