Viesnīcu tīklā «Hilton» viesus turpmāk apkalpos robots

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Viens no lielākajiem viesnīcu servisa tīkliem pasaulē Hilton Worldwide un IT nozares pamatlicējs IBM ir paziņojuši par sadarbību, radot Connie - pirmo robotu, viesnīcas konsjeržu. Robota mērķis ir informēt viesnīcas viesus par tūrisma un pusdienošanas iespējām, kā arī citiem piedāvātajiem pakalpojumiem.

Connie, kas nosaukts par godu Hilton radītājam Konrādam Hiltonam, ir pirmais IBM radītais produkts viesnīcu industrijai. Šis robots strādās plecu pie pleca ar viesnīcas Hilton darbiniekiem un palīdzēs apkalpot lielo klientu skaitu. Connie personalizēs viesu pieredzi un sniegs tūristiem vairāk informācijas par dažādām aktivitātēm ārpus viesnīcas, palīdzot apmeklētājiem vieglāk saplānot savu laiku, TVNET pavēstīja «IBM Latvija» mārketinga un komunikācijas vadītāja Baltijas valstīs Inese Sustriņa.

Ar katru apkalpoto viesi Connie papildinās savas zināšanas un kļūs arvien gudrāks, spēs labāk pielāgoties dažādām situācijām un galu galā uzlabos savas rekomendācijas, ko piedāvāt konkrētajam klientam. Viesnīcas personālam ir piekļuve robota arhīvam, kurā ir fiksēti visi jautājumi un atbildes, tādējādi darbiniekiem ir iespēja vēl vairāk uzlabot viesu apkalpošanu.

«Cilvēks ir ļoti daudzveidīga un komplicēta būtne. Salikt visas mums raksturīgās īpašības metāla kastītē un apgalvot, ka tas ir cilvēks, manuprāt, vēl būtu stipri pārspīlēti. Tuvākajā nākotnē es neredzu praktiski izmantojamas mašīnas, kas būtu tiešām salīdzināmas ar cilvēku visā tā daudzveidībā. Bet ir standarta jautājumi, uz kuriem šī mašīna var atbildēt pietiekami labi. Līdz ar to, kāpēc neatbrīvot cilvēku no vienkāršiem darbiem?» jautā Rīgas Tehniskās universitātes Robotikas kluba projektu koordinators Agris Ņikitenko.

Pirmais Connie robots savu karjeru sācis Hilton McLean viesnīcā Virdžīnijā (ASV). Tas apgūst iemaņas, kas nepieciešamas, lai komunicētu ar viesiem un pieklājīgi atbildētu uz viņu jautājumiem. Lai komunicētu ar klientiem, Connie izmanto tādas tehnoloģijas kā Dialog, Speech to Text, Text to Speech un Natural Language Classifier. Jaunais robots ir aprīkots ar Watson kognitīvās skaitļošanas sistēmu, kas uztver un saprot pasauli gluži tāpat kā cilvēks - izmantojot mācīšanos un pieredzi. Šī platforma ir papildināta ar WayBlazer, kas ir pasaulē pirmā kognitīvā ceļošanas ieteikumu sistēma.

Connie robots ir tikai viena no inovācijām, ko Hilton plāno ieviest viesnīcu biznesā. 1947. gadā šī bija pirmā viesnīcu kompānija, kas piedāvāja saviem apmeklētājiem televīziju. Tāpat var minēt arī digitālo check-in sistēmu un digitālo durvju atslēgu, kas mūsdienās jau ir kļuvusi par pašsaprotamu lietu.

IBM ir pasaulē lielākais informācijas tehnoloģiju programmatūras un pakalpojumu uzņēmums ar vairāk nekā 100 gadu pieredzi. Ar pārstāvniecībām vairāk nekā 170 valstīs un vadību Ņujorkā IBM spēj piesaistīt pasaules gaišākos prātus, lai saviem klientiem - uzņēmumiem, valdībām un organizācijām - palīdzētu saglabāt konkurētspēju un atbildēt uz mūsdienu izaicinājumiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu