«Yahoo» zaudējumi otrajā ceturksnī pieaug 20 reizes

LETA/AP
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

ASV interneta pārlūka kompānijas «Yahoo» zaudējumi šā gada otrajā ceturksnī bija 440 miljoni ASV dolāru (398 miljoni eiro) jeb 20 reizes lielāki nekā aprīlī-jūnijā pērn, kad uzņēmuma zaudējumi bija 22 miljoni ASV dolāru (19,9 miljoni eiro), liecina kompānijas finanšu pārskats.

Kompānijas ieņēmumi aplūkotajā periodā nedaudz pieauga un šā gada otrajā ceturksnī sasniedza 1,308 miljardus ASV dolāru (1,18 miljardus eiro) pretstatā 1,243 miljardiem eiro (1,12 miljardiem eiro) pirms gada.

Investori gaida informāciju par uzņēmuma plāniem pēc tam, kad gada sākumā tā sāka meklēt iespējamos pircējus. Pirmdiena bija pēdējā diena, kad potenciālie pircēji varēja iesniegt savus galīgos piedāvājumus.

Pirmdien «Yahoo» paziņoja, ka noraksta 482 miljonus ASV dolāru (436 miljonus eiro), kas saistīti ar sociālo mediju vietnes «Tumblr» vērtības kritumu. «Yahoo» šo vietni iegādājās 2013.gadā par 1,1 miljardu ASV dolāru (1,04 miljardiem eiro pēc pašreizējā kursa).

Šogad pirmajā ceturksnī «Yahoo» zaudējumi sasniedza 99 miljonus ASV dolāru (90 miljonus eiro) pretstatā 21 miljona ASV dolāru (19 miljonu eiro) peļņai janvārī-martā pērn. 2015.gadā kompānija strādāja ar 4,359 miljardu ASV dolāru (3,9 miljardu eiro) zaudējumiem pretstatā 7,522 miljardu ASV dolāru (6,8 miljardu eiro) peļņai 2014.gadā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu