E-komercijas attīstībā pieaug viedtālruņu un planšetdatoru nozīme

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Caro/ScanPix

E-komercijas attīstībā arvien vairāk pieaug viedtālruņu un planšetdatoru nozīme, stāsta internetveikalu «220.lv» pārvaldošā uzņēmuma SIA «Pigu Latvia» valdes locekle Laila Snidzāne.

Viņa atzīmē, ka mobilā tirdzniecība ir viens no perspektīvajiem e-komercijas attīstības virzieniem.

«Tirdzniecība caur viedtālruņiem un planšetēm visā pasaulē veido vidēji 34% no visa elektronisko veikalu pārdošanas apjoma. Arī Latvijā preču iegādāšanās caur mobilajām ierīcēm kļūst populāra,» norāda Snidzāne.

Saskaņā ar «220.lv» datiem patlaban Latvijā, izmantojot mobilo tālruni vai planšeti, preces izvēlas 25% patērētāju. 2015.gadā šādu pircēju bija gandrīz divas reizes mazāk jeb 15%.

Kā ziņots, «Pigu Latvia» pērn apgrozīja 25,5 miljonus eiro, kas, salīdzinot ar 2014.gadu, kad uzņēmums apgrozīja 16,45 miljonus eiro, ir par 55% vairāk, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Peļņas rādītājus uzņēmumā neatklāja. Kā liecina «Firmas.lv» informācija, 2014.gadā uzņēmums nopelnīja 77 608 eiro.

Uzņēmums nodarbina 70 darbiniekus, un tā pamatdarbības veids ir datoru un citu elektropreču, smaržu, sporta un mājsaimniecības preču, kā arī bērnu un citu preču mazumtirdzniecība interneta veikalā.

«Pigu Latvia», kas līdz 2013.gada 11.martam darbojās ar nosaukumu «220.lv», dibināta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 554 904 eiro. «Pigu Latvia» iekļauta Lietuvas e-komercijas uzņēmumu grupā «Pigu».

«Pigu» uzņēmumu grupa ir Baltijas e-komercijas tirgus līderis, kuram pieder interneta veikali Lietuvā, Latvijā, Igaunijā un Somijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu