Lūk, kādēļ pašam nevajag meklēt lidmašīnā nokritušu telefonu

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: FAZRY ISMAIL / EPA

Ja tev lidojuma laikā no rokām izkritis telefons un tu to nevari atrast, lūdz palīdzību stjuartei. Šādu aicinājumu sākušas izplatīt dažas aviokompānijas, lai izvairītos no šā gada maijā notikuša incidenta atkārtošanās.

Proti, šā gada maijā lidsabiedrības Qantas lainerī, kas bija ceļā no Sidnejas uz Teksasu, izcēlies ugunsgrēks. Tā cēlonis bijis pasažiera sēdekļa mehānismā iestrēdzis telefons, vēsta Limon.ee.

Apkārtējo pasažieru uzmanību piesaistījuši dūmi, kas cēlušies no krēsla. Kad reisu pavadošais personāls pacēlis sēdekļa spilvenu, tur atrasts mehānismā iespiests telefons.

Secināts, ka telefons uzliesmojis, jo īssavienojuma dēļ pārkarsusi tā litija jonu baterija.

Šajā incidentā cietušo nav, tomēr tas licis dažām aviokompānijām apzināties iespējamo problēmu - arī ja telefons nejauši izslīd no pasažiera kabatas, tas var tikt tikpat nejauši saspiests, atliecot krēsla atzveltni.

Pasažierus par iespējamajiem riskiem tagad brīdina aviokompānijas Qantas, British Ariways un Cathay Pacific.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu