Kā simts gadus tālu nākotni iztēlojās vācieši 1900. gadā

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Wikimedia Commons

Kā redzams unikālajās ilustrācijās, 20. gadsimta pašā sākumā vācieši nākotni iztēlojās visai krāšņu un radošām tehnoloģijām bagātu. Lai arī varētu domāt, ka šīs simts gadus tālās nākotnes vizualizācijas radījuši zinātnieki vai izgudrotāji, tomēr tā gluži nav - ilustrācijas veidoja vācu šokolādes ražotne, kas tās pārdeva komplektā ar šokolādes tāfelītēm.

Vācu šokolādes ražošanas kompāniju «Theodor Hildebrand & Son» Berlīnē 1817. gadā atklāja Teodors Hildebrands, kurš šokolādes ražošanā ieviesa vēl nebijušas tehnoloģijas – tvaika dzinējus. Tas ļāva šokolādi ražot lielos daudzumos par zemāku cenu.

1900. gada Pasaules izstādē Parīzē Hildebranda šokolādes ražotne nolēma izveidot interesantu mārketinga kampaņu, kas fokusētos uz dzīvi un tehnoloģijām nākotnē. Kampaņu nodēvēja par «Vāciju 2000. gadā», un tās ietvaros tika radītas krāsainas kartītes ar potenciālajām dzīves ainām 21. gadsimtā.

Kartītes tika ievietotas katras šokolādes iepakojumā kā dāvana un pārsteigums pircējam.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu