Ūdens krāna aerators ekonomē vai tas ir tikai mārketinga triks?

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Ar labu mārketingu un reklāmu var pārdot jebko, tāpēc TVNET vēlas izzināt, vai ūdens krāna aerators arī ir tikai mārketinga triks vai tomēr tas nodrošina ūdens patēriņa ekonomiju?

Elektrum Energoefektivitātes centra projektu vadītāja Rūta Liepniece apgāž šo mītu. Ūdens aerators ir neliels uzgalis, ko uzskrūvē uz jaucējkrāna, un tas sajauc ūdeni ar gaisu, kā rezultātā rodas sajūta, ka ūdens spiediens paliek tāds pats vai pat palielinās, taču tas ļauj samazināt ūdens patēriņu līdz pat 50%.

Kā tas darbojas? Ja ir krāns, pa kuru minūtē iztek 10 līdz 12 litri ūdens, tad, uzstādot aeratoru, ūdens patēriņš būs aptuveni 6 litri. Pirms tā iegādes, protams, jāpārliecinās, vai krānam jau nav iebūvēts aerators. To var pārbaudīt, raugoties uz ūdens strūklu, jo pa krānu, kam tas ir, ūdens strūkla izskatās balta un saputojusies, kā arī veidojas gaisa burbulīši, taču tādam, kam nav, ūdens strūkla ir caurspīdīga kā strautiņš.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu