Zviedri satraukušies par bērnu likteni Latvijā


« iepriekšējais 1 2 3 4 5 6 7 8 9

  1. SSR 2010. g. 5. septembrī, 15:21

    ja cilvēkiem būtu normāli arstākļi Latvijā ,vai tādi jautājumi vispār tiktu apspriesti ??? un kam vispār intresē latviešu bērni un to nākotne ??? lai beidz reiz tēlot labiņos ... pirmie no sex turisto in Riga

  2. Latvietis 2010. g. 4. septembrī, 21:43

    Necepieties pārāk par tiem zviedriem. Viņi kā sabiedrība ir samērā lieli liekuļi. Tagad satraukušies par mūsu bērniem. Ja jau tas viņiem tik ļoti interesē, lai maksā mūsu "kalponēm" tik lielas algas un dod tādus apstākļus, ka viņas bērnus var ņemt līdz. Tad bērni nebūs pamesti vieni. Tā vietā viņi tagad taisās kavēt mūsu cilvēku došanos darbā uz Zviedriju.
    No otras puses - mums gan tā ir liela problēma, par ko nākas kārtīgi cepties. Kauns tādai valdībai, kas nespēj nodrošināt apstākļus savai tautai, lai tā varētu nopelnīt ar godīgu darbu vismaz tik, lai mātes ar bērniem var dzīvot tepat un audzināt tos.

  3. tikai mieru 2010. g. 4. septembrī, 07:54

    Tās paša zviedru bankas to trekno gadu burbuli uzpūta.

  4. Miss_Zy 2010. g. 3. septembrī, 23:54

    Spiediens ir jāizdara uz politiku, nevis uz tautu. Protams, ka tas ir grūti, būt šķirtam no ģimenes, bet ko nedarīs maizes dēļ, ja tāda ir vienīgā izeja. Jā, mums te ir pagrimums, nez kpc kkā nejūtās, ka kāds tur "augšā" par to būtu tā nopietni aizdomājies. Cik ilgi tas tā turpināsies?

  5. Bruts 2010. g. 3. septembrī, 23:28

    Mana pieeja kredītņēmējiem ir stipri līdzīga studentam. Bankas nav labdarības iestāde un tendētas no klienta izvilkt ko vien var, tāpēc vajag būt stipri apdomīgam un nemesties uz katru izliktu ēsmu. A ka tu kā lohs iesoļo tieši lamatās un striķis sāk žņaugt kaklu, tad nu negaudies. Un taisnība arī, ka nav prāta darbs maksāt kredītu 20 gadus un cerēt, ka visus šos gadus dzīvē ies baigi labi, prātīgāk mēģināt iekrāt vismaz pusi pašam.

  6. a bet - studentam 2010. g. 3. septembrī, 15:35

    principā piekrītu - pretējā gadījumā sanāk, ka bankās strādā profāni.
    Un vēl jau darbojas - likumu nezināšana neatbrīvo no atbildības. Tikai diemžēl mūs, kredītņēmējus.

  7. VK 2010. g. 3. septembrī, 15:33

    Tas kas notiek ar mūsu bērniem ir sekas aklai sekošanai visatļautības propogandai. Diemžēl mūsu sabiedrība akli seko visam sliktākajam Rietumu valstīs, ASV. Nav valsts institūcijas, kura skaidrotu sabiedrībai par katra cilvēka tiesībām un oienākumiem, to savstarpējo saistību, par gimenes vērtībām, par vīrieša un sievietes atbildību par sekām pec seksualām attiecībām, par savstarpējo cieņu. Cilvēka brīvība ir nolita uz augsta pjedestāla, bet neviens nerunā par to, ka viena cilvēka brīvība beidzas tiklīdz tiek aizskarta cita cilvēka brīvība. Diemžēl bijusī Bērnu lietu minisrija neko nedarīja, lai šos jautājumus risinatu reāli, ne uz papīra. Arī bariņtiesas tik vien zina kā izņemt bērnu no gimenes un nodot bērnu iestādē. Arī sociālie dienesti nestrāa ar gimenēm , kurās tiko parādījušās problemas. Nav institucijas, kurai būtu jaatskaitās par padarīto darbu.

  8. FREIDS 2010. g. 3. septembrī, 15:03

    LATVIJAI NAV SOCIĀLĀS PROGRAMMAS, TĀPĒC KA VALDĪBĀ (POZĪCIJĀ) ESOŠIE NETIC NĀKOTNEI. LĪDZ AR TO, VIŅI DARBU VALDĪBĀ UZSKATA PAR NAUDAS PELNĪŠANU, LAI KAD PIENĀK PĒDĒJAIS BRĪDIS - AIZLAISTIES LAPĀS.... SAZAGTĀ NAUDA PIETIKS LĪDZ DZĪVES BEIGĀM, UN BĒRNIEM PIETIKS. BET MĒS, KAS PALIKS ŠEIT, DZĪVOSIM KĀ GONDURĀSĀ, KUR PIE VARAS BŪS MILITARISTISKI - MAFIOZĀ HUNTA, UN REVOLŪCIJAS - IK PĒC 2 GADIEM.

  9. cibinsos 2010. g. 3. septembrī, 14:48

    Vai vai berni jaņem lidzi un visi cik tev Biruta viņu ir.Dzeguze atstaj bernu vecaimatei un saka ka svešam cilvēkam naudu nesuta lai dzivo uz pensiju. Skaisti meli Lazdu Ģimene.

  10. cilvēks 2010. g. 3. septembrī, 14:33

    Valdības darbs-to viņi ir panakuši!!!
    Uz ko viņi cerēja?Ka iedzīvotāji sēdēs LV kā bomži?Protams-ja ir iespēja tikt arpus LV un atrast darbiņu ar ko uzturet ģimeni-labāk šadu variantu izvēleties-neka LV sēdēt badā. :@

  11. DC » cilvēks 2010. g. 3. septembrī, 22:57

    pilnīgi piekrītu un laimīgs vēl tas, kam ir iespēja tur atrast darbu, kaut verga, bet kko nopelna. lai bērnam drēbes un maize būtu!
    Man liekas, ka šeit ir bojāeja ar tādu pašu verdzību, bet par kādu algu!?

  12. Students - a bet 2010. g. 3. septembrī, 14:28

    Es nesaku ka taa noteikti bija, es vnk piedaavaaju scenaariju... bet es piekriitu Tevis teiktajam - "Bet laikam jau, kas nav aizliegts, tas ir atļauts."... man liekas paarak daudzi domaa ka bankas neshtuko kaa maksimaali nopelniit

  13. Artexons 2010. g. 3. septembrī, 14:23

    Ak Dievs kāds hipokrātisma izspausmes veids, pašas zviedru bankas tām bērnu mātēm droši vien laiž uguni zem pakaļas piedzenot kreditus par dzivokļiem un vēl sazin ko čakarē un tik rauj ārā naudu no ekonomikas, lai nezaudētu.
    Šīs ir tikai sekas un nu vairs tur nav nekas labojams.

  14. mamma 2010. g. 3. septembrī, 13:59

    Kauns,kauns Latvijas valdibai! Cik izpostitas dzives,nelaimigi cilveki uz vinu sirdapzinas! Kauns!

  15. a bet - studentam 2010. g. 3. septembrī, 13:55

    tad jau sanāk - kā iepriekš apzināta krāpniecība no banku puses - ja jau zināja par krīzi, nesakārtoto likumdošanu (nesaki ne pieci, ka tas speciāli un kādam no tā savs labums atleca), un zināja par iespējamām sekām kādas krīze atstās uz kredītņēmējiem un tai pat laikā sāka agresīvu kredītreklāmu utt.
    Bet laikam jau, kas nav aizliegts, tas ir atļauts.

  16. Students > drafty 2010. g. 3. septembrī, 13:44

    O paldies par cenaam, nebuus man jaaiet atrauties ar slotu :D

  17. Students > a bet 2010. g. 3. septembrī, 13:43

    Nu es jau teicu FKT..kaavinjutur galiigi nav uzdevumu augstumos... es nesaprotu par ko vinjiem algas maksaa - bet nu es diemzheel to nevaru ietekmeet. Bet skaties uz to taa - pat ja banka juta - o buus kriize - es nedomaaju ka vinji ies un tagad bljaurees apkart, jo padomaa kaadas no taa sekas - pieprasiijums peec banku pakalpojumiem kritiisies, cilveeki naudu turees zekjee, kam bankai tas? Driizaak saaks agresiivaak krediteet, lai izspiestu peedeejo ko vajag. Mans punkts ir ka - banka nav zheeliigais samaarietis - vinji domaa par savu pelnju, un nevajag gaidiit ka banka smaidot teiks - zini veciit riit buus kriize, nu nenjem to hipotekaaro. PROTAMS, es veelreiz saku - ka LV ir ljoti nesakaartoti likumi attieciibaa uz to kas notiek maksaatnespeejas gadiijuma, jaa tas ir tieshaam ljoti slikti, bet gan jau bankas to apzinaajaas un secinaaja - hei, ja buus shmuce, mees tik un taa kko dabuusim

  18. varde 2010. g. 3. septembrī, 13:29

    nemiet bernus lidz. viniem bus labaka dzive neka paliekot LV un itka nejausi izkritot pa logu vai atstiepjot kajas slimnica kur visiem pie kajas kas ar tevi notiek

  19. a bet - studentam 2010. g. 3. septembrī, 13:28

    bet nu klau, ja jau parastajam ierindas mirstīgajam vajadzēja zināt par krīžu cikliskumu, tad ko, sanāk ka bankās vispār idiņi strādā???? :))

  20. Students > biju pirmdien stokh,un pirku mc burgerk 2010. g. 3. septembrī, 13:26

    nezinu par ko tu runaa, es vakar eedu virs Friedheimsplan T-ban stacijas esoshajaa makjiitii big mac meal - kas bija ekvivalents lv esoshajam normaalajam big mac komplektam - 59 kr. Labpraat nofocheetu tur panelo un paraadiitu, bet es domaaju ka liidziigi kaa lv mani ar mietu izdziis araa ja saakhus makjiitii demonstratiivi kko focheet :D come on - par 100kr mani darba koleegji normaala indieshu restoraanaa eed , tikai man kaut kaa riisi shkjebina, es taapeec labaak aizstaigaaju tepat uz bistro un par 50-70kr dabonu vistu ar sauteetiem daarzenjiem

  21. Students > a bet 2010. g. 3. septembrī, 13:22

    Nu par to "kursh vareeja paredzeet" - vidusskolas veestures kursaa maaca kas ir Lielaa depresija u.c. lidiziigas likstas - no veestures vismaz daudz vajadzeetu maaciities ka ciklveidiigi bet kriizes notiek, un nevar reekjinaaties ka buus stabilitaate liidz muuzha beigaam. Par dziivojamo platiibu - labi, ja fakti ir korekti - nevaru nepiekrist ka situaacija ir ljoti nospiedosha. Taalaak leemums njemt krediitu vai vnk mekleet citu iires dziivokli jau ir katra indiviida rokaas, protams, bet nu es vismaz taadaa aprakstiitaa situaacija tik un taa mekleetu citu iires opciju - jo es noteikti nebuutu gatavs garanteet ka man 20 gadus novietas buus stabili, paredzami ienaakumi - a ja nu es peeksnji izdomaaju aizbraukt uz Taizemi un audzeet bambusus? Man personiiigi liekas ka ja es kko pirktu, nenjemtu krediitu variaak kaa 30% apjomaa no kopeejaas summas, kas noziimeetu ka kaut kaadaa ieprieksheejaa laika periodaa paareejos 70% esmu speejis uzkraat - bet tas ir mans perosniigais viedoklis un jaa - man nav gjimenes ko uztureet.

« iepriekšējais 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lai pievienotu komentāru no ārvalstīm, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Orb.lv, Draugiem.lv, Twitter vai Facebook kontu.

TVNET    Orb.lv    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


TVNET aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas.

Diskusiju un komentāru noteikumi