Panamas kanāla paplašināšana tiks pabeigta līdz 2016.gada aprīlim

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Panamas kanāla paplašināšanas darbi tiks pabeigti līdz 2016.gada aprīlim, neskatoties uz ūdens noplūdes atklāšanu vienās no kanāla slūžām, trešdien paziņoja būvniecības darbus veicošais konsorcijs.

Kanāla paplašināšanas darbi «ir nonākuši noslēdzošajā fāzē», informēja konsorcijs «Grupo Unidos por el Canal» (GUPC), kura galvenais uzņēmums ir Spānijas «Sacyr», bet piedalās arī uzņēmumi no Itālijas un Beļģijas,

«Projektu tiek paredzēts pabeigt 2016.gada aprīlī,» norādīja GUPC. Tas būs pusotru gadu vēlāk par sākotnēji paredzēto datumu.

Gandrīz visi darbi ir pabeigti, un strukturālās un sistēmu pārbaudes «uzrāda optimālos rezultātus», uzsvēra konsorcijs. 16 lielie slīdošie slūžu vārti elektromehānisko pārbaužu laikā ir darbojušies pareizi, piebilda GUPC.

Pirms pāris nedēļām tika atklātas plaisas kanāla slūžās, kurās cauri betonam noplūda ūdens. GUPS paziņoja, ka radušās problēmas tiks atrisinātas, un tam nevajadzētu aizkavēt darbu pabeigšanu.

Konsorcijs darbus pie trešā slūžu kompleksa izbūves Panamas kanālā sāka 2009.gadā. Būvniecības darbu laikā konsorcijs pārsniedza sākotnēji paredzētu darbu budžetu - 5,25 miljardi ASV dolāru (4,68 miljardi eiro). Tas radīja strīdus ar Panamas kanāla pārvaldi - Panamas valsts aģentūru, kas atbild par kanāla darbību.

Jaunās slūžas ļaus pa kanālu pārvietoties kuģiem ar 12 tūkstošu konteineru pārvadāšanu jaudu. Pašlaik kanālā var pārvietoties kuģi ar maksimālo vestspēju 5000 konteineri.

Ik gadu 1914.gadā būvēto Panamas kanālu šķērso 13-14 tūkstoši kuģu.

Kanāls izmanto slūžu sistēmu, lai paceltu kuģus no jūras līmeņa un ļautu tiem pārvietoties starp Atlantijas un Kluso okeānu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu