Asanžs: Krievija nav uzlauzto e-pastu avots

Vietnes «Wikileaks» dibinātājs Džūljens Asanžs
 

Vietnes «Wikileaks» dibinātājs Džūljens Asanžs noliedzis, ka Krievijas valdība būtu avots e-pastiem, kurus hakeri nolaupījuši Hilarijas Klintones Baltā nama kampaņas štāba priekšsēdētājam Džonam Podestam.

«Mēs varam apliecināt, ka Krievijas valdība nav avots,» intervijā, kuru sestdien plāno pārraidīt angliski raidošais Kremļa propagandas kanāls «Russia Today» (RT), sacīja Asanžs.

Nopludinātie e-pasti nepievilcīgā gaismā atklāj lietu kārtošanu Klintones štābā. Bijusī valsts sekretāre Podestas e-pastu nozagšanā apsūdz Krieviju.

Reklāma

Asanžs intervijā arī norādīja - Klintone nepatiesi apgalvojusi, ka atbilstoši ASV izlūkdienestu vērtējumam «Wikileaks» publikāciju avots esot Krievija.

«Klintones kampaņa spējusi projicēt neomakartistu histēriju, ka Krievija ir atbildīga par visu,» sacīja Asanžs, piesaucot 50.gados izvērstās komunistu atbalstītāju raganu medības, kas notika senatora Džozefa Makartija vadībā.

Ar šādiem apgalvojumiem Asanžs nācis klajā intervijā studijai «Dartmouth Films», kas interviju pārdevusi RT, paskaidroja «Wikileaks».

ASV valdība 8.oktobrī apsūdzēja Krievijas valdību, ka tā - iespējams, visaugstākajā līmenī - vadījusi ASV politisko organizāciju izmantoto serveru uzlaušanu. Tas attiecas arī uz jūlijā notikušo ASV Demokrātu partijas serveru uzlaušanu.

Saistītie raksti
Zviedrijas tiesa atstāj spēkā Asanža aresta orderi

Zviedrijas tiesa atstāj spēkā Asanža aresta orderi

«WikiLeaks»: Ekvadora pārtraukusi tās vēstniecībā Londonā dzīvojošā Asanža interneta savienojumu

«WikiLeaks»: Ekvadora pārtraukusi tās vēstniecībā Londonā dzīvojošā Asanža interneta savienojumu

Asanžs «atslēgts» no interneta, lai «neietekmētu ASV prezidenta vēlēšanas»

Asanžs «atslēgts» no interneta, lai «neietekmētu ASV prezidenta vēlēšanas»



Apskati arī citus rakstus par šīm tēmām:

Seko mums Facebook lapā

Māja
Māja, Ādaži, 180000 EUR
Komercplatība
Komercplatība, Rīga, 545 EUR
Dzīvoklis
Dzīvoklis, Rīga, 58500 EUR