Krievijas dezinformācijas kampaņa skārusi 126 miljonus amerikāņu

TVNET/LETA/RFE/RL
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Pēc sociālā tīkla «Facebook» datiem, 2015.-2016.gadā aptuveni 126 miljoni amerikāņu apskatījušies reklāmas un citus priekšvēlēšanu materiālus, kurus sagatavojusi Krievijas «troļļu fabrika», kas sociālajā tīklā veikusi aptuveni 80 000 ierakstu, lai ietekmētu politiskos procesus ASV.

Kā pavēstīja «Facebook» jurists, šie ieraksti ir tikai maza daļa no kopējās datplūsmas tīklā, aptuveni viens pret 23 000. Tomēr ieraksti parādījušies viltus kontos, kas ir pretrunā «Facebook» politikai, kura nepieļauj šādu praksi.

Vienlaikus «Twitter» atradis 2752 kontus, kas saistīti ar Krieviju. Septembrī «Twitter» bija atradis tikai 201 šāda veida kontu. Visi atrastie 2752 konti šobrīd slēgti.

«Facebook», «Twitter» un «Google» šonedēļ piedalās dažādu Kongresa komiteju sēdēs, kas veltītas Krievijas veiktajai dezinformācijas kampaņai ASV prezidenta vēlēšanu laikā un pēc tam. Krievijas «troļļu» ieraksti lielā mērā bija saistīti ar tēmām, kas izraisa asus strīdus ASV, tādām kā starprasu attiecības un ieroču tirdzniecība.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu