Vairāki pasažieri no Latvijas piedzīvojuši milzu neērtības, cenšoties svētdien no Stanstedas lidostas nokļūt atpakaļ Rīgā. Taču Lielbritānijas lidostā viņus sagaidīja paziņojums, ka slikto laika apstākļu un pēkšņā sniega dēļ reiss ir atcelts un pašiem jāmeklē, kur pārlaist nakti. «Tur bija cilvēku jūra - visi kaut ko gaida un neko nesaprot,» portālam TVNET stāsta aculieciniece.
Pasažiere no Latvijas par haosu Stanstedas lidostā pēc «Ryanair» reisu atcelšanas
«Lidostā skanēja aicinājumi visiem pasažieriem doties prom, doties uz viesnīcām un atgriezties pēc divām dienām,» stāsta aculieciniece. «Tur bija ģimenes ar maziem bērniem, veci cilvēki, tādi, kuri angliski nerunā. Visiem liek meklēt viesnīcas un nākt atpakaļ pēc divām dienām.»
Taču pat tad, ja pasažieriem bija lieki līdzekļi, situācija nebija no vieglajām. Sniega un aukstā laika dēļ Lielbritānijā traucēta satiksme un daļēji nedarbojas sabiedriskais transports. Aculieciniece norāda, ka virzienā no lidostas uz centru transfēri esot bijuši pārpildīti, tāpat arī atcelta lielākā daļa starptautisko autobusu no Londonas uz citām valstīm.
«Ko darīt, ja nav naudas divām naktīm viesnīcā vai jaunai biļetei?» viņa jautā.
Sievietei izdevās nokļūt līdz Londonas centram un apmesties pie paziņas. Viņa iegādājās biļeti uz citas aviosabiedrības reisu un šodien atgriezīsies mājās.
«Ryanair» mājaslapā ievietots paziņojums, ka 10.decembrī sniega dēļ esot atcelti vairāki lidojumi. Tajā pasažieriem izklāstīti iespējamie rīcības varianti - pieteikties kompensācijai, kas tiks pārskaitīta nedēļas laikā, vai arī pieteikties uz citu reisu, ja vien tajā būs brīvas sēdvietas. Taču aculieciniece stāsta, ka brīdī, kad atradās lidostā, «Ryanair» mājaslapa neesot darbojusies. Arī interneta pieslēgums lidostā bijis ļoti lēns - visticamāk, tāpēc, ka visi «ieputinātie» pasažieri steigušies meklēt jaunas biļetes, lai varētu tikt mājās.
Pie «Ryanair» klientu apkalpošanas centra lidostā esot bijušas milzīgas rindas, kurās pasažieri gaidījuši līdz pat astoņām stundām. Stundām ilgās gaidīšanas un pieaugošās pasažieru neapmierinātības dēļ «Ryanair» darbiniekus esot sākusi apsargāt policija, stāsta aculieciniece.
Nedēļas nogalē gaisa temperatūra Lielbritānijā noslīdēja līdz apmēram -12 grādiem pēc Celsija. Sniega dēļ daļēji tika paralizēta satiksme.
Portāls «The Independent» raksta, ka Lielbritānijas lidostās laika apstākļu dēļ atcelti, pārcelti vai stipri aizkavējušies simtiem reisu. Vissmagāk tas skāris Stanstedas, Hītrovas un Lūtonas lidostu.
Sociālajos tīklos ar savu pieredzi dalījušies arī citi pasažieri, kas cieta no «Ryanair» reisu atcelšanas 10.decembrī.
If you fly budget, you get a budget service. @Ryanair didn’t tell us our flight was cancelled@Ryanair didn’t offer accommodation @Ryanair phone and web chat don’t work @Ryanair haven’t offered food vouchers @Ryanair have ignored all our pleas for assistance and guidance— James Brown (@James_Pr0) December 10, 2017
Hi @Ryanair flight fr2284 has been cancelled. I've had no email, no text, your customer service number cuts me off and your live chat says it's too busy. What am I supposed to do?— Jack Ossel (@JackOssel) December 10, 2017
@UK_CAA this was the queue to #ryanair customer service yesterday at Stanstead airport. Can you see the F? Shame! @Ryanair #CustomerService @EASA #compensation pic.twitter.com/7E9DYcB0QK— davide orsi (@drdavideorsi) December 11, 2017
I've been stranded in London with no idea how I'm getting home. No flights from Stanstead until Thursday despite numerous calls, tweets DMs no one seems to be responding. The flight before and after mine went but mine was cancelled please someone respond to me— Lyndsey O'Toole (@lynds_o_yolo) December 11, 2017