Dzelzceļa kompānija Japānā atvainojusies par «milzīgajām neērtībām, ko sagādājām mūsu klientiem; tam patiešām nav attaisnojuma». Ar šādu paziņojumu uzņēmums nāca klajā pēc tam, kad tā vilciens no stacijas atgāja 25 sekundes par agru, vēsta raidorganizācija BBC.
«Tam nav attaisnojuma.» Japānā vilciens atiet 25 sekundes par agru
Pagājušā gada novembrī notika līdzīgs gadījums - vilciens atgāja 20 sekundes par agru, par ko uzņēmums ļoti atvainojās.
Portāls «Japan Online» vēsta, ka vilciena vadītājs esot par minūti sajaucis atiešanas laiku un par agru aiztaisījis durvis. Viņš gan laikus sapratis savu kļūdu, taču, neredzēdams uz platformas nevienu pasažieri, nolēma sākt ceļu 25 sekundes par agru.
Japānas vilcieni atiet ļoti punktuāli, un izrādījās, ka vairāki pasažieri vadītāja rīcības dēļ nepaspēja laikus iekāpt vilcienā. Viņi pasūdzējās uzņēmumam, kas nāca klajā ar oficiālu atvainošanos.
Taču atvainošanās par niecīgo nobīdi atiešanas laikā izraisījusi jautrību sociālajos tīklos.
Headline: The West Japan Railway Company has apologised after a train in central Japan departed its platform 25 seconds early. pic.twitter.com/U18DKtko5d— Peter J LeCody (@railadvo) May 16, 2018
Good morning, here is an official public apology from West Japan Railway Company in the wake of the recent scandal of - *checks report* - departing 25 second earlier than scheduled.https://t.co/3pBsVYbxK0 pic.twitter.com/xYt1KHZzjs— Kane (@kane) May 15, 2018
Love it - only in Japan does a train company apologise unreservedly for an inexcusable lapse of service . . . The train left 25 second early! ?#lovejapan— Andrew Cruze (@AndrewCruzeUK) May 15, 2018