Francijas nevalstiskā organizācija «SOS Mediterranee» nosodījusi apģērba ražotāju «Benetton», jo tas savās reklāmas kampaņās izmantojis fotogrāfiju, kurā redzami jūrā izglābtie migranti.
Aktīvisti nosoda «Benetton» par izglābto migrantu izmantošanu reklāmās
««SOS Mediterranee» pilnībā norobežojas no šīs kampaņas, kurā redzama fotogrāfija, kas uzņemta brīdī, kad mūsu komandas 9.jūnijā glāba jūrā briesmās nonākušos cilvēkus,» organizācija otrdien paziņoja tviterī.
Laikrakstos un tīmeklī publicētajā attēlā redzami migranti košās glābšanas vestēs. Attēla lejas daļā izvietots «United Colors of Benetton» logo.
«Visos laikos ir jārespektē izdzīvojušo cieņa», norādīja «SOS Mediterranee». «Cilvēciskā traģēdija, kas notiek Vidusjūrā, nedrīkst tikt izmantota komerciāliem mērķiem.»
««SOS Mediterranee» nav devusi piekrišanu savu attēlu komerciālai izmantošanai.»
«Benetton» savā tvitera kontā publicējis divus attēlus, kuros redzami imigranti. Vienam kā autors norādīts «SOS Mediterranee», otram - Itālijas ziņu aģentūra ANSA.
«Benetton» jau iepriekš izpelnījies pārmetumus par šoka elementa izmantošanu savās reklāmas kampaņās.
Savulaik polemiku izraisīja reklāmas, kurās bija redzams AIDS slimnieks, melnādainā sieviete, kas ar krūti baro baltu bērnu, un pāvesta Benedikta un ēģiptiešu imama skūpsts.