Interneta veikals nozūd ar riepām un iemaksāto naudu (22)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Video vairs nav pieejams. Video vairs nav pieejams.

Kāda automašīnas riepu pircēja nonākusi neapskaužamā situācijā – pasūtījusi preci, samaksājusi pusi prasītās naudas summas, bet līdz šai dienai no pasūtījuma nav ne vēsts. Interneta administrācijas tālruņa numuriem ieslēgts automātiskais atbildētājs un firmu neizdodas sazvanīt, tādēļ pircēja pieļauj, ka kritusi krāpnieku nagos, tā otrdien ziņoja Degpunktā.

Samaksā pirmo iemaksu, bet riepas nesaņem

Automašīnas riepu pircēja Rūta informējusi raidījumu Degpunktā par nesaņemto pirkumu no interneta veikala „Helloriepas.lv”. Rūta ne pirmo reizi vien iepirkusies modernajos interneta veikalos, taču pēdējā reize radījusi aizdomas, ka viņa, iespējams, ir piekrāpta. Sieviete aizvien neesot saņēmusi pasūtītās riepas.

Interneta veikalam pircēja iemaksājusi daļu no prasītās summas. Rūta uzsvēra: „Mēs vienojāmies, ka 12.datumā es samaksāju pusi summas un noteiktajā piecu darba dienu laikā man tās riepas piegādās.” Pirmā iemaksa bijusi 31 lats, ko sieviete esot samaksājusi. Kopējā darījuma summa par divām riepām bija paredzēta 61 lata apmērā.

Riepu pārdevējs pazudis ar galiem

Cietusī Degpunktam apgalvoja, ka jau sešas dienas bija pagājušas, bet no riepām ne vēsts. Rūta stāstīja: „Kad es sāku zvanīt, interesēties, kad tad būs, kas un kā, visu dienu es viņus nevarēju sazvanīt. Tad pateica, ka to riepu tomēr nebūs, ka viņi atdos naudu.”

Arī no solītās naudas nav ne vēsts. „Viņi pabrīnījās, kā tas var būt, ka nauda nav ieskaitīta, tā nevar būt, un tas arī bija viss. Jau divas nedēļas viņi nav sazvanāmi, neceļ klausuli, met nost klausuli,” teica Rūta.

Lieta nodota izskatīšanai PTAC

Arī Degpunktam neizdevās sazvanīt interneta veikalu „Helloriepas.lv” – tik ieslēdzās automātiskais tālruņa atbildētājs. Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Degpunktā uzzināja, ka šīs interneta mājas lapas administrācija ir SIA „Ka tik patīk!” un par šo firmu saņemtas līdz šim divas sūdzības, no kurām viena no Rūtas.

Centra pārstāve Ilze Žunde norādīja, ka šī lieta atrodas izskatīšanā un esot pāragri spiest, vai sievietei izdosies vai ne iemaksāto naudu atgūt. Konkrētajam uzņēmumam jau pieprasīti paskaidrojumi, kādēļ prece nav piegādāta.

Komentāri (22)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu