Par manu parādu pastāsta radiem (170)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: flickr.com/by ComeIlMare

Esmu nonākusi neapskaužamā situācijā ar VIA SMS kredītu. Tā kā steidzami vajadzēja naudu, nolēmu tieši vērsties pie šīs firmas. Viss sākās ar to, ka apmēram divas dienas pirms atmaksas termiņa beigām ap 20:30 vakarā saņēmu zvanu no šīs firmas pārstāvja.

Firmas pārstāvis vēlējās noskaidrot, vai noteiktajā atmaksas datumā veikšu visu kredīta atmaksu vai pagarinājuma maksu. Vai tad tiešām ir jāzvana tik vēlu, lai noskaidrotu šādu jautājumu?

Par pieklājību šai firmā nekas nav dzirdēts? Kad pienāca atmaksas diena, nonācu situācijā, ka kredīta atmaksu un pagarinājuma maksu nevarēju veikt. Sākumā zvanīju uz firmu, lai viņus par to informētu.

It kā viss bija kārtībā, tā es domāju, līdz brīdim, kamēr uz manu mob.nr. sāka nākt sms no šīs firmas: ja neatmaksāšu kredītu, mani nodos parādu piedziņas firmai. Par manu zvanu viņi laikam aizmirsa.

Vēros ar rakstisku lūgumu, lai pagarinātu manu atmaksas termiņu. Atbildes nekādas nebija. Tā kā sms no šis firmas vairs nesaņēmu, nodomāju, ka viņi manu lūgumu ir saņēmuši un akceptējuši.

Pēc pāris dienām saņēmu savā e-pastā vēstuli no šis firmas, ka lieta ir sagatavota nodošanai trešajai personai. Mans pacietības mērs bija pilns. Nolēmu, lai jau nodod manu lietu parādu piedziņas firmai... es labāk maksāšu viņiem, jo, piemēram, ar Creditreform var ļoti cilvēcīgi vienoties.

Bet tad pamanīju, ka VIA SMS man pielikumā ir atsūtījuši vēstuli, un tās saturs mani šokēja - īpaši jau punkti, ka 

firma informēs manus radiniekus un darba devēju par manām finansiālajām problēmām.

Kopš kura laika šāda veida firmas drīkst informēt manus radiniekus un darba devēju par manām finansiālām problēmām?

Vai tas ir ētiski? Un kā ir ar policiju? Un mani rakstītie meili un zvanītie zvani VIA SMS neko nenozīmē?

Uzņēmuma atbilde

Savukārt kompānijas VIA SMS pārstāvis Andris Rozenbahs portālam TVNET norādīja -  tā kā nav minēts personas, kas izklāsta situāciju, vārds un uzvārds, tad VIA SMS nevar komentēt rakstā šo saraksti starp klientu un uzņēmumu. 

"VIA SMS vienmēr atbild uz klientu vēstulēm un jebkurā situācijā cenšas rast kompromisu, izprotot klientu iespējamās problēmas un finanšu situācijas pasliktināšanos.

Rakstā minētais, ka tika saņemts telefona zvans divas dienas pirms atmaksas termiņa, nav patiesība,

jo VIA SMS darbinieki zvana klientiem, lai atgādinātu par maksājuma termiņa iestāšanos, tikai aizdevuma atmaksas dienā."

Tāpat Rozenbahs arī norādīja, ka VIA SMS darbinieki nezvana klientiem vēlās vakara stundās. "Aicinām klienti sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem, lai vienotos par klientei pieņemamu situācijas risinājumu."

Komentāri (170)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu