Valmierā pasažieru skaits sabiedriskajā transportā audzis par 6%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Valmierā šajā gadā pasažieru skaits pilsētas sabiedriskajā transportā pieaudzis par 6% attiecībā pret tādu pašu laika periodu pērn.

Lētāk nekā ar savu auto

Kā informēja SIA «VTU Valmiera» valdes priekšsēdētājs Oskars Spurdziņš, pasažieru skaita pieauguma pamatā noteikti ir ekonomiskā situācija, jo daļai iedzīvotāju pārvietoties ar sabiedrisko transportu ir kļuvis lētāk nekā ar personīgo auto. Tāpat pozitīvā tendence ir skaidrojums ar veiktajiem uzlabojumiem autobusu kustības maršrutā, un sistēma kopumā ir kļuvusi pasažieriem draudzīgāka.

«Protams, uzņēmums un pasūtītājs, Valmieras pilsētas pašvaldība, nav bezgalīgi savās iespējās piepildīt jebkura pasažiera vēlmes. Tomēr šajā gadā esam spēruši daudz soļu pretim saviem klientiem. Domāju, ka daļa pilsētas autobusus kā pārvietošanās līdzekli ikdienā izvēlējušies arī jaunās abonementu biļešu politikas dēļ,» pašvaldības laikrakstam atzinis Spurdziņš.

Arī starppilsētu pārvadājumos pieaugums

Arī reģionā starppilsētu pārvadājumos kopumā pasažieru skaits šā gada desmit mēnešos ir pieaudzis par 3,5%. Vienīgi lauku teritorijās pasažieru skaits ir samazinājies, kam par iemeslu ir iedzīvotāju migrācija uz attīstības centriem vai ārvalstīm. Taču kritums nav tiks kritisks, ap 2%, lai pagaidām ietekmētu kopējo maršruta tīklu.

Kā informē Spurdziņš, viens no šā gada uzņēmuma valdes mērķiem bija attīstīt neregulāros pasažieru pārvadājumus, un sasniegtais priecē - braucieni ārpus Latvijas palielinājušies 2,5 reizes, bet Latvijā pakalpojuma sniegšanas apmērs paaugstinājies par 30%.

Šogad ielu rekonstrukcijas darbu dēļ autobusu kustības saraksts Valmierā piedzīvoja biežas izmaiņas, kas radīja īslaicīgas neērtības pasažieriem. Uzņēmums pieņēmis lēmumu atteikties no tās kustības shēmas, kas paredzēja pārsēšanos pilsētas centrā, kā arī likvidēt stundas biļeti. «Noslēdzoties Stacijas ielas rekonstrukcijai, esam pietuvojušies stabilai sabiedriskā transporta kustības shēmai. Taču jāatzīst, ka šis process turpināsies, jo vēlamies, lai sabiedriskā transporta kustības shēma maksimāli apmierinātu pasažieru pieprasījumu un vajadzības, kas laika gaitā tomēr mainās,» informē Spurdziņš.

Komercsabiedrības dalībnieki ir Valmieras pašvaldība (47,33%), Beverīnas novada pašvaldība (4,40%), Burtnieku novada pašvaldība (14,01%), Mazsalacas novada pašvaldība (7,07%), Naukšēnu novada pašvaldība (4,04%), Rūjienas novada pašvaldība (10,92%) un Kocēnu novada pašvaldība (12,23%).

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu