Pa bērnu uzticības tālruni šogad atbildēts jau uz 40 000 zvanu

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: flickr.com/moony-stupidly_dreamy

Pa Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas (VBTAI) bērnu un pusaudžu uzticības tālruni 116111 šogad pirmajā pusgadā sniegtas atbildes uz kopumā 38 423 zvaniem un 5250 psiholoģiskās konsultācijas, pavēstīja Labklājības ministrijas (LM) sabiedrisko attiecību speciāliste Viktorija Buraka.

Pērn visā gadā speciālisti pa Uzticības tālruni atbildējuši uz 91 250 zvaniem un 11 297 jeb 12% gadījumu zvanītājiem sniegts psiholoģiskais atbalsts un palīdzība.

Līdzīgi kā iepriekšējos gados, arī šogad lielākoties palīdzība nepieciešama par attiecību problēmām ģimenē – emocionālo vardarbību, pamešanu novārtā, vecāku strīdiem un konfliktsituācijām. Tāpat būtiskas ir attiecību problēmas starp vienaudžiem izglītības iestādēs – zvanītāji biežāk sūdzas par neiecietību un emocionālo pazemošanu. Vēl viena aktuāla tēma ir problēmas attiecībās ar draugiem, kā arī emocionālas problēmas – apjukums, trauksme, aizvainojums, bezspēcība, bailes un tamlīdzīgi.

Pēc mācību gada beigām zvanu skaits samazinās, informēja LM.

Uzticības tālrunis 116111 ir bezmaksas tālruņa līnija, zvanot gan no fiksētā, gan mobilā telefona. To var sazvanīt katru darbdienu no plkst.8 līdz 23, sestdienās no plkst.8 līdz 22, svētdienās no plkst.10 līdz 22.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu