VID domā par rindu regulēšanu un plāno formas tērpus (58)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Valsts ieņēmumu dienests (VID) īsteno dažādas ieceres klientu apkalpošanas pilnveidošanai. VID telpās Rīgā ir ieviests elektronisko rindu regulators, kas nodrošina atsevišķu izvēlni primāri apkalpojamiem klientiem, piemēram, vecākiem ar bērniem, cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. VID strādā, lai šāds rindu regulators būtu visos VID klientu apkalpošanas centros arī reģionos, žurnālistus informēja VID ģenerāldirektore Ināra Pētersone.

Plānots, ka uz reģioniem tiks novirzīti aparāti, kas Rīgā nebūs vairs nepieciešami, jo klientu apkalpošana tiek nodrošināta vienās telpās Talejas ielā. Ja būs vajadzīgs, tiks iegādātas vēl papildu iekārtas.

Rīgā, Talejas ielā, VID vēlas klientu apkalpošanas zālē iekārtot stūrīti bērniem, lai bērni būtu nodarbināti, kamēr vecāki atrisina VID nepieciešamos jautājumus.

Pašlaik vēl ne visās VID telpās iespējams iekļūt ar bērnu ratiem vai cilvēkiem ar kustību traucējumiem, arī šis jautājums jārisina, atzina VID vadītāja.

Plānots arī, ka klientu apkalpošanas centros strādājošajam apkalpojošam personālam varētu ieviest vienotus formas tērpus. Pētersone stāstīja, ka šāda pieredze ir Igaunijā. Formas tērpi klientus apkalpojošiem darbiniekiem veido gan iestādes tēlu, gan arī palīdz «savākties» pašiem darbiniekiem, domā VID ģenerāldirektore. Viņa uzsvēra, ka šajā gadījumā nav runa par dārgiem tērpiem, bet par vienkāršu, ērtu un lētu lietišķa stila apģērbu ar klientiem strādājošiem darbiniekiem.

Pilnveidojot klientu apkalpošanu, izveidots vienots zvanu centrs Talejas ielā un mainīts VID tālruņa numurs uz 6712 0000.

Izveidotas e-pasta adreses informācijas par neatbilstošu servisu un klientu apkalpošanu saņemšanai - «parkapumi@vid.gov.lv» un «VIDserviss@vid.gov.lv». Pētersone pauda pateicību gan tiem, kas norāda uz nepilnībām, gan tiem, kas atzinīgi novērtē VID veikumu. VID ģenerāldirektore pauda cerību, ka ar laiku pateicību kļūs vairāk par sūdzībām.

Komentāri (58)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu