Sēņu bilde LV profilā «Facebook» ieguvusi 4400 simpātiju visā pasaulē (15)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: facebook.com/IfYouLikeLatviaLatviaLikesYou

Latvijas Institūta veidotajā sociālajā vietnē «Facebook» par tūrisma sadaļas «Travel in Latvia» pašreizējo rekordisti kļuvusi septembra sākumā ievietotā fotogrāfija ar baravikām, kura sasniegusi 204 000 interesentu visā pasaulē un ieguvusi vairāk nekā 4400 simpātiju klikšķu, biznesa portālu «Nozare.lv» informēja Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) sabiedrisko attiecību speciāliste Inta Briede.

«Analizējot augusta - pirmā īstā sadaļas darba mēneša - rezultātus, jāatzīst, ka tie ir ļoti iepriecinoši,» uzsver TAVA interaktīvo risinājumu attīstības speciāliste Līna Ivanova. Visus astoņus augustā ievietotos vēstījumus redzējuši vairāki desmiti tūkstošu cilvēku, piemēram, stāstu par Aglonu - tuvu pie 70 000, Rīgas pilsētas svētku ziņu - vairāk nekā 65 000, bet videofilmiņu par mūsu vasaru - pāri par 60 000.

Jūlijā profila «If You Like Latvia, Latvia Likes You» apmeklējumu skaits bijis mazliet virs 400 000 un ar populārāko ziņu par Pasaules koru olimpiādi iepazinušies 110 tūkstoši cilvēku, bet augustā Latvijas Valsts profila apmeklētāju skaits augusta mēnesī pārsniedzis jau 1 217 000.

Latvijas Institūta (LI) direktore Karina Pētersone atzīst: «LI veidotā «Facebook» lapa ir viens no veiksmīgākajiem projektiem Latvijas starptautiskās atpazīstamības veicināšanai, aptverot ārkārtīgi lielu auditoriju. Bija tikai racionāli lapā izveidot arī sadaļu tūrismam, tādējādi īpaši aktualizējot Latviju kā tūrisma galamērķi. Domājam, ka tas dos valstij kā papildu ceļotājus, tā arī ienākumus.»

Tādās pašā domās ir TAVA direktors Armands Slokenbergs. Viņš norāda, ka tas bijis pareizs lēmums - popularizēt Latvijas tūrismu nevis no jauna radītā interneta vietnē, bet gan tādā, kas jau daudzina Latvijas vārdu.

Jau tuvākajā laikā tūrisma sadaļā plānota pirmā mikro kampaņa, kas neparastā veidā stāstīs par Latvijas dabas bagātībām - pļavu, mežu un dārzu ar ogām, sēnēm, zāļu tējām un citām veltēm. Tas vēl vairāk piesaistīšot profila un tūrisma sadaļas apmeklētāju interesi un vēl mērķtiecīgāk apmeklētājus aizvedīšot uz nacionālā tūrisma portāla «latvia.travel» datubāzi.

Profils «'If You Like Latvia, Latvia Likes You» balstīts uz sešiem produktu groziem - kultūru, dabu, gastronomiju, aktīvo atpūtu, Spa un pilsētvidi -, kas apvienoti lielā digitālā kartē. Šāds tehniskais risinājums LV profilam praktizēts pirmo reizi.

Tūrisma sadaļa Latvijas Valsts (LV) profilā izveidota ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu. Sadaļas izveide izmaksājusi 52 800 eiro.

Valsts profilu sociālajā tīklā «facebook.com» izveidoja Latvijas Institūts pirms divarpus gadiem. TAVA radītā tūrisma sadaļa LV profilā «If You Like Latvia, Latvia Likes You» tika iemēģināta jūlijā, bet, sākot ar augustu, ik nedēļu tiek sagatavoti un sadaļā publiskoti divi saistoši Latvijas tūrisma stāsti.

Komentāri (15)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu