«MTG» jauns zīmols; koncentrēsies uz digitālās izklaides saturu (1)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Mediju uzņēmums «Modern Times Group» («MTG») izveidojis jaunu zīmolu, kas sevī ietver nomainītu logo un tirgus situācijai pielāgotas korporatīvās vērtības, preses konferencē skaidroja uzņēmums.

Jaunais zīmols ietver jaunu identitāti, vērtības un vizuālo izskatu, uzsvēra «MTG». Kompānija, reaģējot uz izmaiņām mediju tirgū, sevi pozicionē vairāk kā digitālā izklaides satura radītāju, nevis pārraidītāju. Līdzekļu apjomu, kas ieguldīti jaunā zīmola veidošanā, uzņēmums biznesa portālam «Nozare.lv» neatklāja.

«Aktuālās «MTG» zīmola vērtības arī Latvijā ļaus mums turpināt piesaistīt labākos cilvēkus nozarē, piedāvājot pozitīvu un dinamisku vidi. Pārmaiņas, kas tiek pieteiktas 30.septembrī, ir sākums jaunam veidam, kā strādāt kopā un izmantot iespējas izaugsmei,» stāsta «MTG» TV un radio vadītāja Latvijā Baiba Zūzena.

Lai arī «MTG» pamatā koncentrēšoties uz izklaides satura radīšanu, novārtā nepalikšot arī ziņu un analītiskie raidījumi, norādīja Zūzena, piebilstot, ka galvenais esot nodrošināt to, ka skatītājam nebūtu garlaicīgi.

«Mēs esam spēruši lielu soli uz priekšu. Pēdējo divu gadu laikā esam veikuši stratēģiskas izmaiņas «MTG» grupā, un klāt nāk arī zīmols, kas atbalsta mūsu izaugsmi un attīstību. Mūsu mērķis ir veidot izklaides nākotni, un mūsu kultūra un vērtības to atspoguļo. «MTG» vienmēr ievieš jaunas idejas, un esam lepni par to, ka veids, kā strādājam kopā, un mūsu identitāte iet roku rokā ar šo attīstību,» uzsver «MTG» prezidents un izpilddirektors Jorgens Madsens Lindemans.

«Jaunais zīmols, pirmkārt, uzrunā «MTG» komandu, savienojot to, ko mēs darām, kas esam un kā redzam pasauli. «MTG TV Latvia» pulcē vairāk nekā 600 dažādu jomu profesionāļus. Mūsu mediju zīmoli un prioritātes Latvijā saglabājas līdzšinējās - arī turpmāk tas būs augstvērtīgs, Latvijā radīts saturs, kas līdz ar iekšējām pārmaiņām «MTG» kļūs vēl kvalitatīvāks un saistošāks,» stāsta Zūzena.

MTG Latvijā darbojas kopš 1998.gada un pārstāv televīzijas kanālus TV3, LNT, TV5, 3+, TV6 un «Kanālu 2», radio «Star FM» un video portālu «TVPlay».

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu