Saeimas vēlēšanu dienā skatītākais TV kanāls bijis LTV1 (1)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka/LETA

Saeimas vēlēšanu dienā, 4.oktobrī, Latvijas Televīzijas (LTV) pirmais kanāls bijis skatītākais Latvijā, kuram veltīti 12,9% skatīšanās laika daļas. Tikmēr kanālam TV3 veltītā skatīšanās laika daļa vēlēšanu dienā bijusi 12,1%, bet LNT - 9,6%, aģentūrai LETA apliecina LTV un «Modern Times Group» (MTG).

Kā informēja LTV komunikācijas speciāliste Laura Brokāne, pētījumu aģentūras TNS dati liecina, ka vēlēšanu nakts pārraidi no plkst.19.45 līdz 1.18 vērojuši vidēji 107 000 skatītāju. Kopējā sasniegtā auditorija, proti, to cilvēku skaits, kas kaut uz minūti skatījušies LTV1 kanālu attiecīgajā laika posmā - 476 000 - jeb 24% no visiem televīzijas skatītājiem Latvijā. Savukārt svētdienas rītā, 5.oktobrī, LTV1 kanāla Ziņu speciālizlaidumu no plkst.9 līdz 10.04 vērojuši vidēji 108 000 skatītāju.

«Pēdējā gada laikā Latvijas Televīzijas izaugsmes rezultāts ir tas, ka mūs, sabiedrisko mediju, skatītāji izvēlas tautai un valstij svarīgos brīžos. Arī reitingi apliecina, ka valstij būtisku notikumu atspoguļošanā skatītāji dod priekšroku sabiedriskajai televīzijai salīdzinājumā ar komerctelevīzijām,» uzskata LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte.

3.oktobra vakarā LTV1 diskusiju «12.Saeimas vēlēšanas. Izvēlies nākotni!» ar premjera amata kandidātiem vērojuši vidēji 149 000 jeb 7,5% no visiem televīzijas skatītājiem Latvijā vecumā no četriem gadiem. Tādējādi LTV1 bijušas visskatītākās pirmsvēlēšanu debates.

Tikmēr kanālam LNT vēlēšanu dienā kopumā veltīti 9,6% skatīšanās laika daļu. Savukārt raidījumi, kas bija saistīti ar ziņām un vēlēšanām 4.oktobrī - «900 sekundes. Vēlēšanu speciālizlaidums», «LNT dienas ziņas. Vēlēšanu speciālizlaidums», «LNT ziņas sešos. Vēlēšanu speciālizlaidums», «LNT ziņas. 12.Saeima» un «LNT Vēlēšanu nakts» - kaut uz brīdi uzmanību piesaistījuši 24,6% jeb vidēji 490 000 no visiem iedzīvotājiem vecuma grupā virs četriem gadiem, aģentūru LETA informēja MTG sabiedrisko attiecību vadītāja Marta Zandersone. Skatītākā pārraide ar lielāko sasniegto reitingu - 5,4% - bijusi «LNT Ziņas 20.00».

Kā liecina TNS dati, arī abas «LNT līderu debates», kas nedēļā pirms vēlēšanām bija skatāmas kanālā LNT, ieinteresējušas lielu auditoriju - vidēji 444 000 cilvēku - jeb 22,3%. «LNT līderu debates» bija skatāmas 30.septembra un 2.oktobra vakarā.

Vēlēšanu dienā kanālam TV3 veltīti 12,1% skatīšanās laika daļu. Raidījumi, kas saistīti ar vēlēšanām - «TV3 Ziņas» un papildu pieci «TV3 Ziņu» vēlēšanu speciālizlaidumi - kopumā ieinteresējuši vidēji 418 000 iedzīvotāju. Aplūkojot kopējo vēlēšanu dienas skatītāko programmu TOP, starp ziņu raidījumiem skatītāji par populārāko atzinuši «TV3 Ziņu» pārraidi.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu