«Narvesen» veikalos novērots paaugstināts pieprasījums pēc e-taloniem

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Agnese Gulbe / LETA

Pēdējo dažu dienu laikā mazumtirdzniecības tīkla «Narvesen» tirdzniecības vietās Rīgā novērots paaugstināts pieprasījums pēc e-taloniem, pastāstīja SIA «Narvesen Baltija» Personāla un komunikācijas departamenta direktors Andis Aleksandrovs.

Viņš norāda, ka «Narvesen» klienti arī izrāda aktīvu interesi par to derīguma termiņiem saistībā ar gaidāmo cenu kāpumu sabiedriskajā transportā Rīgā. Tiesa, viņš neatklāj, cik liels konkrēti ir pieprasījuma pieaugums, taču atzīmē, ka tas ir salīdzinoši ievērojams.

Tāpat «Narvesen» tīkls saņēmis visu nepieciešamo informāciju saistībā ar izmaiņām, kas no februāra skars e-talonu tirdzniecību un izmantošanu.

Visi «Narvesen» darbinieki ir ar to iepazīstināti un ikdienā klientiem izskaidro cenu izmaiņas, kā arī šomēnes iegādāto e-talonu derīguma termiņus. Nekādas papildu izmaiņas «Narvesen» tirdzniecības vietās netiek veiktas, jo patlaban esošās cenas e-talonu tirdzniecības ierīcēs februāra sākumā automātiski nomainīs «Rīgas satiksmes» informācijas tehnoloģiju sistēma, skaidro Aleksandrovs.

Kā ziņots, ņemot vērā, ka valdība tā arī nav piekritusi sadarboties ar Rīgas domi pilsētas sabiedriskā transporta finansēšanā, kā arī to, ka ir traucēts piemērot atšķirīgus apmaksas noteikumus rīdziniekiem un nerīdziniekiem, no šī gada 1.februāra stāsies spēkā jaunas biļešu cenas Rīgas sabiedriskajā transportā.

Pēc «Rīgas satiksmes» izmaksu aprēķiniem, jaunā pilnās biļetes cena Rīgas sabiedriskajā transportā no februāra būs 1,15 eiro. Tas nozīmē, ka ikvienam cilvēkam, kurš neietilpst kādā no pasažieru kategorijām, kam dome noteikusi atlaides, neatkarīgi no deklarētās dzīvesvietas biļete maksās 1,15 eiro.

«Narvesen» ir preses, ātro uzkodu un servisa pakalpojumu mazumtirdzniecības franšīzes tīkls, kas Latvijā darbojas no 1997.gada. «Narvesen» tīkla apgrozījums 2013.gadā sasniedzis 65,15 miljonus eiro, bet peļņas kāpums, salīdzinot ar 2012.gadu, ir 3,3%, sasniedzot 1,98 miljonus eiro.

«Narvesen» franšīzes darbību Latvijā pārrauga SIA «Narvesen Baltija».

Kā liecina «Firmas.lv» informācija, «Narvesen Baltija» apgrozījums 2013.gadā sasniedzis 37,08 miljonus eiro, kas ir par 4% vairāk nekā gadu iepriekš, kad apgrozījums bija 36,96 miljoni eiro. Savukārt uzņēmuma peļņa 2013.gadā saruka par 1,4% - no 1,55 miljoniem eiro 2012.gadā līdz 1,53 miljoniem eiro 2013.gadā.

SIA «Narvesen Baltija» dibināta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 996 eiro. «Narvesen Baltija» pieder norvēģu uzņēmumam «Reitan Servicehandel». «Narvesen» iekļauts «Reitan» uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā «Narvesen», «Pressbyrån», «R-kiosk» un «7-Eleven».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu