Šī gada februārī skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 11,9% no kopējā skatīšanās laika, liecina pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati.
TV3 arī februārī saglabā skatītākā kanāla pozīciju
Kā liecina TNS dati par februāri, TV3 vērošanai bija veltīts 11,9% no kopējā skatīšanās laika, kas ir par 0,8 procentpunktiem vairāk nekā janvārī.
Tikmēr otrajā vietā februārī bija Latvijas Televīzijas pirmais kanāls (LTV1) ar 10% lielu skatīšanās daļu. Savukārt trešajā vietā ierindojies «Pirmais Baltijas kanāls» (PBK), kura skatīšanās laika daļa bija 9%.
Kanālam «Latvijas Neatkarīgā televīzija» (LNT) no kopējā skatīšanās laika veltīti 8,8%, «NTV Mir Latvija» - 6,9%, «RTR Planeta Baltija» - 6,3% un kanālam TV5 veltīti 4,9%.
Kanālu «3+» un «REN Baltija» katra skatīšanās laika daļa bija 3,7%. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 3,4%, kanāla TV6 - 2,9%, «Kanāla 2» - 1,3%, bet «National Geographic Channel» - 0,7%.
Kanāliem «CTC Baltija», «FOX» un «RīgaTV 24» katram veltīti pa 0,6% no kopējā skatīšanās laika februārī. Kanālam «Re:TV» veltīti 0,5%, bet kanāliem «Fox Life» un «1BM» katram pa 0,3% no visa skatīšanās laika.
Kanāla «Kidzone TV» skatīšanās laika daļa bija 0,2%, kanāla «Sony Entertainment TV» - 0,1%, bet visu pārējo kanālu - 19,2%. Savukārt video vērošanai veltīti 4,1% no kopējā skatīšanās laika februārī.
Šī gada februārī viens televīzijas skatītājs pie televīzijas ekrāna pavadījis vidēji piecas stundas un 35 minūtes dienā, kas bija par 13 minūtēm mazāk nekā janvārī.