Netīra, mitra, smakojoša sabiedriskā transporta sēdvieta – parasta ikdiena

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

TVNET lasītājs portālam sūdzas par Rīgas satiksmes (RS) sabiedriskā transporta pakalpojumiem. Braucot 15. trolejbusā uz darbu, iesēdās mitrā, smakojošā sēdeklī, ko pamanīt nebija iespējams. Pēc šā starpgadījuma, nācās braukt atpakaļ uz mājām pārģērbties. Tikmēr RS pārstāvis norāda, ka no šādām situācijām nav iespējams izvairīties.

«Nezināmais šķidrums pēc smakas atgādināja alkohola un cilvēka urīna sajaukumu,» pauž cietušais.

Viņš uzskata, ka par šādiem paaugstinātiem sabiedriskā transporta tarifiem jābūt arī attiecīgai kvalitātei. Šā brīža situācija viņam nav pieņemama.

Rīgas Satiksmes viedoklis

«Katru dienu sabiedriskajā transportā pārvietojas aptuveni 500 000 pasažieru, un pasažieri ir ļoti dažādi, tāpat kā sabiedrība kopumā. Diemžēl ir pasažieri, kuri transportu aiz sevis atstāj netīru un piegružotu (smakas, papīri, pievemj, saulespuķu sēklas u.c), tāpēc godprātīgiem pasažieriem dažkārt nākas saskarties ar netīrumiem,» komentē Rīgas Satiksmes pārstāvis Viktros Zaķis.

Pēc viņa aplēsēm, sabiedriskā transportlīdzekļa salons tiek tīrīts katru vakaru, kad atgriežas no līnijas: «Katru dienu tiek tīrīts salons, pieturstieņi un transporta ārpuse, tāpat tiek likvidēti visi atstātie grafiti. Vienu reizi mēnesī tiek veikta salona dezinfekcija pret vīrusiem.

Zaķis iestarpina: ja gadās situācijas, kad sabiedriskais transports ir netīrs, lūgums pasažieriem par to ziņot attiecīgā transporta līdzekļa vadītājam. Pēdējā laikā Rīgas satiksme nav saņēmusi sūdzības par šāda veida gadījumiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu