Latvijas Universitāte - vislabāk novērtētais izglītības zīmols Latvijā

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Andrejs Baburovs / LETA

Latvijas Universitāte (LU) ir visaugstāk novērtētais izglītības zīmols Latvijā, otrajā vietā ierindojas Rīgas Stradiņa universitāte (RSU), trešajā – Rīgas Tehniskā universitāte (RTU), liecina pētījums «Meaningful Brands» («Jēgpilni zīmoli»).

49% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju min, ka LU pozitīvi ietekmē viņu dzīves kvalitāti, 75% apliecina pieķeršanos šim zīmolam, norādot, ka būtu sarūgtināti, ja tas beigtu pastāvēt.

37% aptaujas dalībnieku apgalvo, ka viņu dzīves kvalitāti paaugstina RSU, un 70% būtu noraizējušies, ja šis zīmols vairs nepastāvētu.

66% respondentu pauž, ka viņu dzīves kvalitāti uzlabo RTU, un 22% atzīst, ka būtu uztraukušies, ja šī mācību iestāde vairs nepastāvētu.

Šogad pētījumā kopumā apskatīti 262 zīmoli, tostarp 16 kultūras un izglītības iestāžu zīmoli, kurus vērtēja 2894 respondenti.

Šāds pētījums vienlaikus notika 34 valstīs.

"Meaningful Brands" ir "IDEA Group" un tās pārstāvētās komunikāciju aģentūru grupas ""Havas" zīmolu vērtējums, kas pēta un atklāj sakarības starp sabiedrības labklājību un zīmoliem gan biznesa, gan sabiedriskajā līmenī.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu