Aicina sabiedriskā transporta pasažierus būt savstarpēji saprotošiem

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Rīgas Satiksme

Rīgas pašvaldības uzņēmums «Rīgas satiksmes» pieturvietās zem sabiedriskā transporta kustības sarakstiem izvietojis jaunas plāksnītes - uz tām pasažieriem izteikts aicinājums pirms iekāpšanas sabiedriskajā transportā vispirms palaist pasažierus, kuri vēlas izkāpt, lai neveidotos drūzmēšanās.

«Rīgas satiksme» norāda, ka nereti saņem klientu pieteikumus ar aicinājumu uzsvērt savstarpējo pieklājību sabiedriskajā transportā. Bieži vien tiek norādīts, ka notiek drūzmēšanās pie sabiedriskā transporta durvīm – pasažieri, kuri vēlas iekāpt, vispirms neizlaiž tos, kuri vēlas izkāpt no transporta. Jaunās plāksnītes ir atgādinājums visiem pasažieriem, lai veicinātu vairāk patīkamu braucienu.

Arī «Rīgas satiksmes» darbiniekiem tiek uzsvērta iecietīga attieksme pret klientiem, lai nerastos konfliktsituācijas un apmierināti būtu gan paši klienti, gan darbinieki. Regulāri tiek organizētas apmācības gan transportlīdzekļu vadītājiem, gan biļešu kontrolieriem un citiem darbiniekiem, kuriem ir komunikācija ar klientiem, kā arī īstenotas dažādas iekšējās kampaņas.

Uzklausot pasažieru ieteikumus, «Rīgas satiksme» ik pa laikam izvieto informatīvus un pamācošus materiālus par braukšanu sabiedriskajā transportā gan transporta līdzekļos, gan uzņēmuma sociālajos tīklos, pieturvietās un citur.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu