Šā gada septembrī tiks veikta matemātikas centralizētā eksāmena rezultātu kvalitatīvā analīze, lai noteiktu, kādas prasmes matemātikā ir apgūtas nepietiekami, un sniegtu metodiskos ieteikumus skolotājiem mācību darba pilnveidošanai, TVNET uzzināja Izglītības un zinātnes ministrijā (IZM). Iepriekšējā mācību gada centralizēto eksāmenu rezultāti liecina, ka sliktākās zināšanas skolēniem bijušas tieši matemātikā.
Līdz oktobrim gatavos ieteikumus skolēnu matemātikas prasmju uzlabošanai
Ar analīzes rezultātiem un metodiskajiem ieteikumiem 2016.gada oktobrī tiks iepazīstināti matemātikas skolotāji metodiskās apvienības sanāksmē. Materiālu plānots publiskot arī Valsts izglītības satura centra mājaslapā.
Skolēni matemātikas centralizētajā eksāmenā vidēji ieguvuši 36,2%, liecina Valsts Izglītības satura centra (VISC) publiskotā statistika.
Tas ir par gandrīz 10% mazāk nekā pērn. Iepriekš centralizētajā eksāmenā matemātikā skolēni ieguvuši vidēji 43,3% 2014.gadā un 43,6% 2015.gadā. Skolēnu vidējie rezultāti valstī samazinājušies arī vēsturē.
Izglītojamo mācību sasniegumi centralizētajos eksāmenos tiek izteikti procentuāli. Eksāmens nav nokārtots, ja kopējais vērtējums ir mazāks par 5%. Matemātikā šajā mācību gadā eksāmenu nenokārtoja 199 skolēni.