Kopš augusta pieaudzis PTAC saņemto sūdzību skaits par sludinājumu portālu «ss.lv»

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Kopš augusta pieaudzis Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) saņemto sūdzību skaits par sludinājumu portālu «ss.lv», aģentūrai LETA pastāstīja PTAC Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja Sanita Gertmane.

Pēc viņas teiktā, PTAC arī iepriekš ir saņēmis sūdzības par «ss.lv» darbību, bet šā gada otrajā pusē e-pasti un sūdzības sāka pienākt pastiprināti. Pēc Gertmanes teiktā, PTAC kopš augusta sākuma ir saņēmis apmēram 40 e-pastus, kuros klienti informē par dažādām problēmām saistībā ar «ss.lv» pakalpojumu izmantošanu.

Tāpat PTAC saņēmis arī oficiālas rakstveida sūdzības par to, ka portāls dzēš klientu izvietotos sludinājumus, par kuriem ir samaksāta nauda. Sūdzības saņemtas arī par to, ka «ss.lv» neatbild uz klientu vēstulēm un telefona zvaniem, kuros patērētāji mēģina noskaidrot, kādi ir viņu sludinājumu dzēšanas iemesli. Daudzi iemaksā depozītu, bet pēc sludinājuma bloķēšanas «ss.lv» neatdodot atlikumu.

Pēc Gertmanes teiktā, ir pāragri spriest, vai un kāds sods par iepriekšminēto varētu pienākties «ss.lv.» «Pašlaik vērtējam, ko darīt tālāk, skatīsimies, kāpēc šī situācija ir izveidojusies,» pauda PTAC Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja, piebilstot, ka pagaidām ir grūti pateikt, cik ilgā laikā PTAC notikušo izvērtēs.

Viņa uzsvēra, ka patērētājiem ir svarīgi rūpīgi iepazīties un ievērot visus «ss.lv» izvirzītos noteikumus attiecībā uz sludinājumu izvietošanu un problēmu gadījumā vērsties pie «ss.lv» un mēģināt risināt situāciju. Ja komersants klientam neatbild, bet patērētājs uzskata, ka ir ievērojis visus komersanta izvirzītos noteikumus, tad jāvēršas pie PTAC. «Ja cilvēks ir ievietojis sludinājumu, bet tas ir dzēsts, cilvēks nevar atgūt naudu un ar šo komersantu nav iespējams komunicēt, tad, protams, ka cilvēks vienmēr var vērsties pie mums,» sacīja Gertmane, piebilstot, ka PTAC notikušo tālā vērtēs.

PTAC izskata patērētāju iesniegumus un sūdzības par patērētāju tiesību pārkāpumiem, sniedz juridisku palīdzību patērētājiem un var aizstāvēt tiesā viņu tiesības un ar likumu aizsargātās intereses.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu