Rīgas Centrāltirgus tērēs € 169 000 sava tēla spodrināšanai

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Jānis Škapars/TVNET

Pašvaldības AS «Rīgas Centrāltirgus» izsludinājusi iepirkumu par reklāmas un informatīvās publicitātes nodrošināšanu medijos par kopējo summu 169 000 eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Centrāltirgus ir izvirzījis konkrētas prasības par uzņēmuma reklāmas izvietošanu vairākos medijos. Piemēram, par reklamēšanās pasākumiem radio Rīgas Centrāltirgus ir gatavs maksāt kopumā 45 000 eiro, bet televīzijā - 30 000 eiro.

Savukārt par reklāmas un informatīvās publicitātes nodrošināšanu laikrakstos Centrāltirgus kopumā ir gatavs maksāt 94 000 eiro.

Kā liecina iepirkuma paziņojums, Centrāltirgus vēlas reklamēties vairākos laikrakstos un radio.

Termiņš pieteikumu iesniegšanai ir 26.maijs.

Kā ziņots, Rīgas dome, tās struktūras un uzņēmumi aizvadītajā priekšvēlēšanu gadā kopumā dažādiem medijiem publikācijām un raidījumiem atvēlējusi 1,2 miljonus eiro, vēstīja Latvijas Televīzijas raidījums «Aizliegtais paņēmiens».

Dažos gadījumos šie raidījumi un publikācijas skaidri nodalīti no mediju satura, citos norādes esot grūti pamanāmas, bet vēl par dažiem līgumiem informācija nemaz netiekot sniegta.

Kā vēstīja raidījums, kopējais Latvijas reklāmas tirgus - televīzijā, radio, internetā, žurnālos un laikrakstos - pērn bijis vairāk nekā 70 miljonu eiro liels, līdz ar to Rīgas pašvaldība ir bijusi ievērojama spēlētāja šajā tirgū. Piemēram, presē pērn Rīgas dome esot bijusi lielākā reklāmas devēja.

«Aizliegtais paņēmiens» arī norādīja, ka no domes un pašvaldības uzņēmumiem esot problemātiski uzzināt konkrētu laiku un datumus, kad informatīvie materiāli medijos publicēti un par ko tieši ir maksāts.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu