250 eiro! Tāda ir «AirBaltic» kompensācija pasažierei, kuru divas reizes izsēdināja no lidmašīnas

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

250 eiro. Tieši tik lielu kompensāciju no lidsabiedrības Evija saņēma par to, ka 29. maijā «AirBaltic» viņai otro reizi atteica iekāpšanu lidmašīnā sakarā ar vietu trūkumu. Briselē viņa nokļuva četras stundas vēlāk nekā plānots. «AirBaltic» atvainojās un paskaidroja, ka papildu biļešu tirgošana aviācijas industrijā ir ierasta prakse. Evijai lidsabiedrība paskaidroja, ka to, kurš no pasažieriem «netiks uz klāja», pēc dažādiem kritērijiem izskaitļo programma. Kuram kritīs «nelaimīgā loze», nekad nevar zināt.

Gadījums ir reti absurds, jo maija nogalē Evija no Rīgas uz Briseli grasījās lidot, izmantojot «AirBaltic» dāvanu karti, kas tika izsniegta kā kompensācija par analoģisku incidentu pērnā gada Ziemassvētkos.

Kad viņai otro reizi atteica iekāpšanu lidmašīnā, sieviete vairs nezināja - smieties vai raudāt. Viņa piekrita piedāvājumam lidot uz Briseli caur Varšavu un ilgi nīka lidostā. Varšavā Evijai piezvanīja kompānijas pārstāvis un atvainojās par sagādātajām neērtībām. Briselē, kur Evija dzīvo un strādā, viņa nokļuva nevis sešos vakarā, kā bija plānojusi, bet desmitos.

Nākamās dienas rītā viņa saņēma e-pasta vēstuli ar kompensācijas – 250 eiro piedāvājumu. «Es nebiju gatava domāt par nopietnāku prasību izvirzīšanu, tāpēc piekritu piedāvājumam un nosūtīju savu konta numuru. Jautāju, kā turpmāk pasargāt sevi no līdzīgiem gadījumiem, kāda ir garantija, ka nākamreiz mani ielaidīs lidmašīnā? Man atbildēja, ka

pasažieri, kuram tiks liegts lidojums, pēc dažādiem kritērijiem – lido ar bagāžu vai bez, viens vai ar kādu kopā – nosaka sistēma.

Viņi atbildēja, ka pārskatīs sistēmas darbību – lai tā turpmāk neizvēlētos divreiz vienu pasažieri,» stāsta Evija. Ja kavēšanās dēļ pasažieris nokavē autobusu vai vilcienu, lai dotos uz tālāku galamērķi, ja nākas neplānoti nakšņot viesnīcā, kompensācija 250 eiro ir vienkārši smieklīgi maza.

Evija saka, ka neuzdots palika kāds jautājums:

«Kāpēc aviosabiedrība nemeklē brīvprātīgo, kas par kompensāciju būtu ar mieru pagaidīt?»

Jāpiemetina, ka pirmo reizi Eviju no lidmašīnas izsēdināja ap Ziemassvētkiem, kad viņa ar draugu lidoja no Briseles uz Rīgu. Pēc tam viņai lidsabiedrība piedāvāja kompensāciju – naudu vai dāvanu karti lidojumam. Ņemot vērā, ka sieviete bieži lido no Briseles uz Rīgu, viņa izvēlējās otro variantu, pat nenojaušot, ka viņai iekāpšanu lidmašīnā liegs vēlreiz.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu