Pērn tika 11% no Veselības inspekcijas saņemtajām sūdzībām bija pamatotas

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka / LETA

Pērn tika saņemtas 225 sūdzības un iesniegumi par valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu, pakalpojumu pieejamību, darba organizācijas un apmaksas nosacījumu izpildi, no kuriem pamatoti bija 25 iesniegumi jeb 11%, liecina Veselības inspekcijas (VI) 2016.gada publiskais pārskats.

Pagājušajā gadā pieaudzis gan izskatīto iesniegumu skaits, gan arī to iesniegumu skaits, uz kuriem sniegts skaidrojums. Pērn izskatīti 225 iesniegumi, savukārt gadu iepriekš - 135.

Tāpat pieaudzis sniegto skaidrojumu skaits, jo pērn sniegts par 72 skaidrojumiem vairāk nekā 2015.gadā. Vienlaikus pagājušajā gadā inspekcija saņēma 25 pamatotas sūdzības, bet 26 - nepamatotas.

Inspekcija atzīmēja, ka 2016.gadā gandrīz uz 70% iesniegumu bija jāsniedz skaidrojumi par veselības aprūpes organizatoriskiem jautājumiem un apmaksas nosacījumiem.

Kā teikts pārskatā, inspektori veica apjomīgu darbu, uzklausot telefoniskās sūdzības, atbildot uz jautājumiem un gatavojot normatīvo aktu skaidrojumus, kas 2016.gadā tika sniegti 1014 reizes.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu