Sestdiena, 23. jūnijā Vārda dienas: Līga
Komentāri
Autorizējies šeit:
L
Lauris
1 augustā, 19:08
Ja atcēla reisu, tad noteikti lidmašīnai bija kāda vaina. Labāk ka atceļ, nekā ar tādu lidot. Atcelti reisi un kavējumi ir gadās visiem. Kā jau te tika minēts, Lufthansa kad streiko, tad vispār ir vāks, to pat salīdzināt nevar. Kā man augstskolā mācija - parasti uz 99 apmierinātiem klientiem (kuri parasti klusē) gadās 1 neapmierināts, kas saceļ tādu traci, ka liekas ka firma pilnīgi garām. Šis ir tas gadījums.
Almands Binovskis
1 augustā, 17:08
arī es neiesaku izvēlēties šo punktuālo......biju sitācijā kad šī pati punktuālā.....viesa pasažieros pilnīgu haosu, likās ka pirmoreiz reiss tiek atlikts uz velāku laiku, rezūltātā ielidošana Rīgā vairāk kā 16 stundas vēlāk....pat bukleti sudzībām uz borta bija beigušies :D rezultātā ne atvainošnās tiem kuri palika lidostā uz grīdas ne tiem kas pat ūdeni bija spiesti pirkt par savu naudu....lai dzīvo punktuālākā pasaulē.....
Gatutis
1 augustā, 16:08
Tendenciozs raksts, ar mērķi nomelnot nacionālo aviokompāniju. Tādas lietas notiek pilnīgi visām. Autore vēl ir viegli tikusi cauri. Nevienam nenovēlu nokļūt situācijās, kad Lufthansa streiko. Tad ir pilnīgs vāks! Pie kam viņi to dara regulāri vismaz reizi gadā. Tamdēļ vajadzētu beigt liet samazgas virsū sev un nezkāpēc mēģināt celt karaļu tronī pārējos. Tipisks Latviešu nācijas pasaules uzskats... P.S. Vēl tikai vajadzētu paturēt prātā, ka Baltijā mēs esam vienīgie, kas izdzīvojuši no vietējiem. Varbūt tomēr vajadzētu laiku pa laikam arī lepoties ar saviem sasniegumiem!? Nevis mēģināt uzgrūst pārējiem savu negatīvismu. P.S.S. Ja kas, un ceļojuma termiņi bija tik svarīgi, eksistē arī tāda lieta kā ceļojuma apdrošināšana, kura uz kopējā biļešu cenu fona nav nemaz tik sadārdzinoša. Šādā gadījumā būtu izmaksāta kompensācija. Nākamreiz cienījamā autore varētu par šādu iespēju padomāt jau iepriekš, nu tā sirds mieram, ja jau tik svarīgi termiņi... :)
Aldis Dz.
1 augustā, 14:08
No AirBaltic puses kā vienmēr "laipnas" mārketinga dežūrfrāzes, bet ne reālas rūpes par klientu. Bet faktiski mēs ne par ko neatbildam un daram kā gribas, bet tas viss ir "rūpējoties par jūsu DROŠĪBU un labsajūtu".
marksis
1 augustā, 09:08
tad, kad man ir jābūt konkrētā vietā, konkrētā laikā, vienmēr izlidoju dienu iepriekš - dzīve ir iemācījusi. Vienreiz nokavēju svarīgu tikšanos, jo Ryanair reisam pie pacelšanās sprāga riepa, nācās gaidīt tās nomaiņu. Lidoju daudz, kaut kāda ķibele vienā vai otrā formātā gadās vismaz reizi gadā. Esmu arī stundām nīcis lidostās, ir bijušas pazaudētas bagāžas, pilna buķete un tas notiek ar visām kompānijām, neviena nav imūna.. Tākā ja gribi pasaudzēt savus nervus - plāno savu izlidošanu atbilstoši notikuma svarīgumam.
T
Taisnibas
1 augustā, 09:08
Tas tiešām nav normāli! Es ieteiktu vienkārši vērsties kaut kur pēc palīdzības, cik zinu latviešu GETFLY veiksmīgi cīnās ar šādiem gadījumiem un aizstāv pasažierus. Varbūt ir vērts pamēģināt
Ina Gudele
1 augustā, 09:08
Šī dāma laikam reti lido un nav izmantojusi citu aviokompāniju lidojumus, tāpēc ir tik sašutusi. Diemžēl, ja grib izmantot ātrāko pārvietošanās veidu - lidojumus, nākas riskēt ar to, ka ne vienmēr nokļūsi laikā. Ir nācies pat 3 diennaktis pabadīt Frankfutrē, jo Lufthansa streiko, British Airways nozaudē vai aizkavē katru piekto manu bagāžu. Tas tā plašākam redzeslokam....
Maira Ādmine
1 augustā, 09:08
Kad vēl nebija tiešo reisu no Rīgas uz AAE, bieži lidoju uz AAE no Eiropas ar Emirates. Arī šīs aviokompānijas lidmašīnas kavēja reisus... Diemžēl. Tāpēc vienmēr izvēlējos 2-5 stundas starp reisiem. Tiesa, arī AirBaltic (AB) nav mana mīļākā aviokompānija, jo tieši AB savulaik pazaudēja manu bagāžu, kad lidoju uz izstādi uz Prāgu. Čemodānā bija viss: reklāmas materiāli, kostīms, kurpes. Un reiss bija tiešais Rīga-Prāga un lidmašīnā bijām 12 cilvēki! Kā AB pazaudēja manu bagāžu, joprojām mīkla... )))
Ritvars Stilve
1 augustā, 09:08
Esmu izmantojis gan Monarch,gan Wizzair gan easyjet aviokompniju pakalpojumus, bet nekad airbaltic un ļoti ceru ka nekad nevajadzēs. Uzskatu ka šīs aviokompānijas pakalpojumi ir nesamērīgi dārgi,esmu dzirdējis ka cabin crew nesniedz nekādu informāciju latviešu valodā, kaut arī airbaltic ir LV nacionālā aviokompānija.
Jānis Bērziņš
1 augustā, 08:08
Tukšs raksts. Nogādāja ta Belgradā. Viss.
ZaniteSkujina
1 augustā, 08:08
Kvalitātes ziņā AirBaltic, manuprāt, tuvojas WizzAir līmenim - apkalpošanā atšķirību nesajutu, WizzAir pat šķita draudzīgāks. Arī cenu ziņā. :) Man bijuši gadījumi, kad AirBaltic reiss kavējas, bet to ceļojot ir jāņem vērā - tur ne vienmēr vainīga ir aviokompānija. Nereti tas atkarīgs arī no lidostas kapacitātes, noslogotības, laika apstākļiem un ko tik vēl ne. :)
rozazilonis
1 augustā, 08:08
vai tad citas lidsabiedriibas nav ?
I
Ivars
1 augustā, 08:08
Nu tādas lietas notiek ar visām aviokompānijām, lai arī cik tās būtu punktuālas. Nepatīkami, bet fakts. Savienotie reisi vienmēr ir drusku bet risks. Izbrīna tikai, ka Tvnet diezgan regulāri raksta tikai slikto par mūsu aviokompāniju.
© TVNET. Visas tiesības paturētas