Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Šī vietne izmanto sīkdatnes (cookies angļu val.), lai analizētu mūsu datplūsmu, uzlabotu satura kvalitāti, pielāgotu saturu lietotāju vajadzībām un optimizētu tās darbību. Sīkdatnes mūsu vietā un tikai atbilstoši norādītajiem mērķiem var pārvaldīt arī mūsu sadarbības partneri (trešās personas – datu apstrādātāji (operatori), piemēram, Google Analytics). Sīkāk par sīkdatnēm un to dzēšanu lasi šeit

Sieviete ar maziem bērniem atsakās iekāpt lidmašīnā, ja vīram reisā neatradīsies vieta

Foto: Evija Trifanova/LETA

Ģimene ar diviem maziem bērniem piedzīvoja nepatīkamus brīžus, kad izrādījās, ka lidsabiedrības «AirBaltic» lidmašīnā var neatrasties vieta vīram, lai gan viņš biļeti bija iegādājies laikus. Lidot viena ar ar mazajām meitiņām sieviete nevēlējās. No pārdzīvotā viņa vairs nespēja barot mazuli ar krūti. «AirBaltic» skaidro, ka situācija izveidojās tāpēc, ka vīrs rezervāciju bija veicis atsevišķi no ģimenes.

Pirms pāris nedēļām Ieva kopā ar dzīvesbiedru un divām mazām meitiņām atgriezās mājās no Londonas. Biļetes pāris bija iegādājies savlaicīgi – novembrī. «Par vīra biļeti piemaksājām papildus 11 eiro, lai viņš varētu sēdēt man un bērniem aiz muguras,» stāsta Ieva.

Londonas lidostā reģistrējot bagāžu, personāls paziņoja, ka Ievas vīrs ir tā sauktais «stand by», respektīvi, viņam tiks piedāvāta vieta konkrētajā reisā tikai gadījumā, ja kāds pasažieris neieradīsies. «Mani pārņēma šoks.

Domāju, kā es viena ar diviem maziem bērniem lidošu un tikšu galā ar daudzām somām. Nepilnas 3 stundas gaidījām, nezinot, lidosim vai nē.

Nolēmu, ka gadījumā, ja vīram neļaus lidot, nelidošu arī es ar bērniem, jo sapratu, ka viena ar meitiņām (vienai ir trīs gadi, otrai 11 mēneši) naktī nekur tālu netikšu,» atceras Ieva.

Kad visi pasažieri bija iekāpuši lidmašīnā, «aiz borta» palika Ievas ģimene un vēl kāds vīrietis. «Pēc pusstundas mums paziņoja, ka ir viena vieta, bet kurš lidos – mans vīrs vai otrs vīrietis, kurš arī bija šokēts, nebija zināms. Par laimi, viņi izvēlējās manu vīru.

Atbildi uz vēstuli, kurā jautāju, kur palika nauda par vīra sēdvietu, no «AirBaltic» es nesaņēmu.

Pēc pārdzīvotā Ieva vairs nespēja ar krūti barot mazuli.

«Air Baltic» skaidro, ka sēdvietas rezervācijas pakalpojuma noteikumi paredz, ka gadījumā, ja pasažierim lidmašīnas tipa maiņas vai citu iemeslu dēļ konkrētā sēdvieta tomēr nav pieejama, samaksātā summa par iepriekš rezervēto sēdvietu tiek atgriezta pilnā apmērā. «AirBaltic» kompensēs izmaksas par papildus iegādāto sēdvietu 11 eiro apmērā.

A/S «AirBaltic Corporation» Korporatīvās komunikācijas vadītāja Alise Briede skaidro, ka konkrētajā gadījumā vīrs rezervāciju bija veicis atsevišķi no pārējās ģimenes, kas arī bija galvenais iemesls, kādēļ šāda situācija radās.

Lai vienmēr garantētu visas ģimenes kopīgu došanos uz iecerēto galamērķi, viņa aicina gan ģimenes, gan citas pasažieru grupas veikt kopīgu biļešu rezervāciju.

Lidsabiedrībā skaidro, ka vietu trūkums skar vidēji 2 no 10 000 pasažieriem, un lidsabiedrībai pilnveidojot papildus biļešu pārdošanas praksi, šādu gadījumu skaitu nākotnē ceram samazināt vēl vairāk.

25 Komentāri